Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lange gang + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lange gang + update



    Last edited by KvP; 29 september 2009, 21:14.
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

  • #2
    Re: Lange gang

    Deze is niet zo lekker kijken vind ik. Je hebt een te hoog standpunt ingenomen, maar je had misschien geen keuze Hierdoor gaat het dieptegevoel wat verloren. Kleuren zijn wel oké en bewerking idem dito.
    Jochenvde Photography
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Lange gang

      Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk bericht
      Deze is niet zo lekker kijken vind ik. Je hebt een te hoog standpunt ingenomen, maar je had misschien geen keuze Hierdoor gaat het dieptegevoel wat verloren. Kleuren zijn wel oké en bewerking idem dito.
      Het origineel is ook heel anders, ik dacht laat ik eens gek doen en wat met het perspectief gaan trekken.
      Natuurlijk geeft dit een uiteen getrokken beeld,maar ik vind het toch wel een grappig resultaat.
      Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

      Comment


      • #4
        Re: Lange gang

        Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
        Het origineel is ook heel anders, ik dacht laat ik eens gek doen en wat met het perspectief gaan trekken.
        Natuurlijk geeft dit een uiteen getrokken beeld,maar ik vind het toch wel een grappig resultaat.
        Nu maak je mij wel nieuwschierig naar het origineel
        Jochenvde Photography
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Lange gang

          ik vind deze heel mooi in beed gebracht hoor
          ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
          *BD1034BE

          Comment


          • #6
            Re: Lange gang

            Ik vind de foto best geslaagd
            :::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::

            Comment


            • #7
              Re: Lange gang

              De tegeltjes doen mij aan een zwembad denken en de foto lijkt vanop een rolbrug gemaakt te zijn. Maar ... wat doet zo'n rolbrug in een zwembad?

              't Zou natuurlijk ook kunnen dat jullie een zwembad aan 't afbreken zijn en dat jij in een hoogwerker stond.

              Mooi lijnenspel in dit "raar geval".
              Vriendelijke groet,

              Jos

              Comment


              • #8
                Re: Lange gang

                Ik vind de foto wel degelijk iets pakkends hebben, de kleuren prikkelen in ieder geval. Klein puntje: mss iets meer afsnijden van rechts, zodat het oranje boven en blauwe beneden wegvallen?

                Comment


                • #9
                  Re: Lange gang

                  Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk bericht
                  Nu maak je mij wel nieuwschierig naar het origineel
                  Bij deze bijgeplaatst
                  Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lange gang + update

                    Geef mij toch maar de bewerkte versie.
                    Jochenvde Photography
                    Flickr

                    Comment

                    Working...
                    X