Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe sigma 24-70 2.8 if HSM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe sigma 24-70 2.8 if HSM

    Is de nieuwe uitvoering van de sigma 24-70 2.8 HSM ,beter dan de oude
    hij kreeg de prijs, EISA EUROPEAN LENS 2009-2010 award

  • #2
    Re: Nieuwe sigma 24-70 2.8 if HSM

    Vraag het me ook af, de inwendige constructie zou verschillen met de oude versie die ik heb. De oude is een lekkere standaard lens, behalve op vol open diafragma, dan wordt ze soft.

    Review gevonden:

    Met de vernieuwde 24-70 F2.8 EX HSM gaat Sigma opnieuw de strijd aan met de standaardzoom’s van Canon, Nikon en Sony. Dit keer met een nieuw optisch ontwerp en een ultrasonische scherpstelmotor.


    Klinkt niet slecht, maar weet me niet helemaal te overtuigen. Voor mijn nieuwe standaardlens zal ik toch merkeigen kopen denk ik.
    Last edited by Omag; 26 september 2009, 16:24.
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe sigma 24-70 2.8 if HSM

      Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk bericht
      Vraag het me ook af, de inwendige constructie zou verschillen met de oude versie die ik heb. De oude is een lekkere standaard lens, behalve op vol open diafragma, dan wordt ze soft.

      Review gevonden:

      Met de vernieuwde 24-70 F2.8 EX HSM gaat Sigma opnieuw de strijd aan met de standaardzoom’s van Canon, Nikon en Sony. Dit keer met een nieuw optisch ontwerp en een ultrasonische scherpstelmotor.


      Klinkt niet slecht, maar weet me niet helemaal te overtuigen. Voor mijn nieuwe standaardlens zal ik toch merkeigen kopen denk ik.
      weet je ook al hoeveel het prijsverschil zal zijn met eigen merk

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe sigma 24-70 2.8 if HSM

        [QUOTE=Omag;2413628] behalve op vol open diafragma, dan wordt ze soft.[QUOTE]Daar heb je bij de Tamron 28-75 veel minder last van.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe sigma 24-70 2.8 if HSM

          [QUOTE=hjanssen;2413688][QUOTE=Omag;2413628] behalve op vol open diafragma, dan wordt ze soft.
          Daar heb je bij de Tamron 28-75 veel minder last van.

          Die tamron is een zeer goeie lens , maar ik vind ze een beetje soft van kleur of beetje te rose kleuren, soms kan dat mooi zijn

          Comment

          Working...
          X