Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog even... en dan BelgiumdigitalLive!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog even... en dan BelgiumdigitalLive!

    BelgiumdigitalLive nadert met rasse schreden. Surf zeker nog eens naar www.belgiumdigitallive.com voor de allerlaatste nieuwtjes en verrassingen!

    We noteerden meer dan 550 inschrijvingen voor één of meer workshops. Daarmee zijn 90% van de 1314 zitjes gereserveerd en zijn 23 van de 28 sessies volzet. Daarbovenop verwachten we ook nog vele bijkomende bezoekers op de open animatie verspreid over de dag.

    Misschien mogen we ook jou zondag nog begroeten?

    Start en einde van BelgiumdigitalLive

    Vanaf 9u00 openen we de toegang tot de foyer van San Marco Village zodat deelnemers aan de workshops zich tijdig kunnen aanmelden.

    Vanaf 9u30 is de toegang open naar de expositieruimte, de centrale piazza en de zalen voor de workshops.

    Het einde van BelgiumdigitalLive is voorzien omstreeks 18u30, na een laatste optreden van de coverband. Daarna kan je nog een halfuurtje terecht in de exporuimte.

    Na 19u00 kan je gezellig napraten in de cafetaria, bij een hapje en een drankje.

    Last minute workshops

    Mogelijks komen op zondag nog wat plaatsen vrij voor inmiddels volzette workshop-sessies: deelnemers zijn op het laatst verhinderd, of kunnen er niet tijdig geraken.

    Heb je interesse daarvoor, contacteer dan snel (en uiterlijk 15 minuten vóór het begin van een sessie) de inkombalie, om te zien of er een sessie vrijgekomen is.

    Resterende open zitjes in workshops en voordrachten kan je natuurlijk bij aankomst boeken.

    Grote fotowedstrijd!

    Breng zeker je camera mee (groot of klein, zelfs gsm of smartphone)! Plaats je beste foto gemaakt tijdens BelgiumdigitalLive in het speciaal daartoe vooziene forumonderdeel, en maak kans op één van de vele mooie prijzen aangeboden door onze sponsors en exposanten: een Canon EOS 500D camera met kitlens, een Canon compact camera met onderwaterbehuizing, Adobe Photoshop Elements 8 software,boekenpakketten over Photoshop, meerdere waardebonnen voor deelname aan of korting voor workshops, een abonnement op De Standaard...

    Meer details op www.belgiumdigitallive.com/wedstrijd

    Gratis kijk- en leesvoer!

    Ben je nog niet bekend met het fototijdschrift Shoot? Kom je gratis proefexemplaar afhalen aan hun infostand.

    Of ben je fan van het werk van Carl De Keyzer? Er liggen 600 gratis exemplaren klaar van de vrijdageditie van De Standaard (met Carl als gasthoofdredacteur), en er zijn ook exemplaren van de zaterdageditie te koop met gratis litho van deze Magnumfotograaf.

  • #2
    Re: Nog even... en dan BelgiumdigitalLive!

    Nie allemaal tegelijk afstormen hé want anders kan ik de inkomkaartjes nie op mijn gemak nakijken...
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: Nog even... en dan BelgiumdigitalLive!

      [QUOTE=RvB;2412886]
      Breng zeker je camera mee (groot of klein, zelfs gsm of smartphone)!
      Plaats je beste foto gemaakt tijdens BelgiumdigitalLive in het speciaal daartoe vooziene forumonderdeel
      /QUOTE]

      Hallo,

      Mag je op dat speciaal forum dan ook foto's posten van anderen (zoals bv. 1 per gezinslid) die geen account hebben bij BD?
      Of is die wedstrijd enkel voor personen met een BD-account?

      mvg
      Marc
      Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
      M.v.g. Marc

      Comment


      • #4
        Re: Nog even... en dan BelgiumdigitalLive!

        wel eerst toestemming vragen aan de persoon, alvorens je hem/haar op het net gooit hè.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Nog even... en dan BelgiumdigitalLive!

          Belgiumdigital en de nieuwe media

          Het hele event zal eveneens continue via het internet te volgen zijn, zowel via twitter: @belgiumdigital, via Facebook als via onze blog.

          Vergeet ons dus niet te volgen, want je krijgt uur per uur nieuwe updates, informatie, en beelden van het evenement !
          Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
          Mijn foto's
          Mijn blogje

          Comment


          • #6
            Re: Nog even... en dan BelgiumdigitalLive!

            Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
            Nie allemaal tegelijk afstormen hé want anders kan ik de inkomkaartjes nie op mijn gemak nakijken...
            Zit je achter de kassa misschien ?

            Comment


            • #7
              Re: Nog even... en dan BelgiumdigitalLive!

              Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri VdV Bekijk bericht
              Zit je achter de kassa misschien ?
              Met (of in afwisseling van) een aantal andere BBD's (bekende BD-ers) die zondag de handen uit de T-shirt steken!
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Nog even... en dan BelgiumdigitalLive!

                Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                Met (of in afwisseling van) een aantal andere BBD's (bekende BD-ers) die zondag de handen uit de T-shirt steken!
                Lol, jammer maar ik kan niet komen.
                Was nochtans graag geweest.

                Comment


                • #9
                  Re: Nog even... en dan BelgiumdigitalLive!

                  Doeme toch... staan wij ons morgen dus voor niemand uit te sloven!
                  We zien je nog wel eens bij een volgende gelegenheid, D!
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nog even... en dan BelgiumdigitalLive!

                    1000x dank aan iedereen die heeft meegeholpen om van deze dag zo'n geweldig succes te maken. Ik vond het écht af, zeer leerrijk, zeer boeiend !!!!!!!!!

                    wanneer is de volgende afspraak?
                    Vriendelijke groeten, Sven
                    Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

                    Comment

                    Working...
                    X