Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Valencia, nieuwe stad

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Valencia, nieuwe stad





    Canon 7D - EF 17-40 F4 L, EF 24-105 F4 L IS,EF 70-200 f2.8 L IS II, EF 100-400 L IS, EF 85 F1,2 L II, EF 50 F1.8 II, Sigma 8-16 DC HSM, Canon Speedlite 580 EX II, 430 EX II

  • #2
    Re: Valencia, nieuwe stad

    Prachtig, maar bij 1 (de verlichtingspaal links boven het dak) en 3 (vlek rechts aan het gebouw) kan je gerust deze "stoorzenders" wegshoppen.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #3
      Re: Valencia, nieuwe stad

      Prachtige architectuur. Naar mijn mening is bij het nemen van de foto's onvoldoende rekening gehouden met de omgeving en met name de achtergrond.

      Bij de derde foto zou ik wat stapjes naar links gemaakt hebben om het gebouw volledig op de foto te krijgen en de storende objecten op de achtergrond kwijt te raken. Daarnaast zou ik de rij boompjes meer een onderdeel laten zijn van de compositie.
      Jammer dat bij de eerste foto de weerspiegeling van het object niet volledig in het water terugkomt. Indien dat niet mogelijk is, had ik minder water in beeld gebracht.
      Bij de tweede foto mis ik in de compositie een behoorlijk deel van de oeverlijn aan de linkerzijde.
      Last edited by Peterdep; 25 september 2009, 17:13.

      Comment


      • #4
        Re: Valencia, nieuwe stad

        Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk bericht
        Prachtige architectuur. Naar mijn mening is bij het nemen van de foto's onvoldoende rekening gehouden met de omgeving en met name de achtergrond.

        Bij de derde foto zou ik wat stapjes naar links gemaakt hebben om het gebouw volledig op de foto te krijgen en de storende objecten op de achtergrond kwijt te raken. Daarnaast zou ik de rij boompjes meer een onderdeel laten zijn van de compositie.
        Jammer dat bij de eerste foto de weerspiegeling van het object niet volledig in het water terugkomt. Indien dat niet mogelijk is, had ik minder water in het beeld opgenomen.
        Bij de tweede foto mis ik in de compositie een behoorlijk deel van de overlijn aan de linkerzijde.
        Ik volg

        Vraagje heb je in RAW gewerkt ?

        Groeten

        Joeri
        Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
        www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

        Comment


        • #5
          Re: Valencia, nieuwe stad

          bedankt voor jullie reacties!

          @ nete: die 'stoorzenders' waren me reeds opgevallen, echter had ik wat mijn twijfels over het al dan niet wegshoppen...

          @ Peterdep: bij de 3de foto heb ik voornamelijk gekeken om het lijnenspel van de trappen mooi mee in beeld te krijgen en heb ik er pas achteraf op gelet dat het mss beter anders was geweest (echter te laat)
          bij 1 ste foto kon de reflectie idd niet volledig
          2de : mja, persoonlijk vond ik de linkerzijkant niet echt mooi en vond ik dat die er niet op moest

          @ Pbj: neen, niet in raw bewerkt (ik heb ze staan in raw, maar heb wat probs met lightroom...)
          ik heb ze enkel verkleind en 10% verscherpt
          Canon 7D - EF 17-40 F4 L, EF 24-105 F4 L IS,EF 70-200 f2.8 L IS II, EF 100-400 L IS, EF 85 F1,2 L II, EF 50 F1.8 II, Sigma 8-16 DC HSM, Canon Speedlite 580 EX II, 430 EX II

          Comment


          • #6
            Re: Valencia, nieuwe stad

            Oorspronkelijk geplaatst door Pbj Bekijk bericht
            Ik volg

            Vraagje heb je in RAW gewerkt ?

            Groeten

            Joeri
            IK volg ook.
            ::: Flickr :::

            Comment

            Working...
            X