Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog wat Urbex....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog wat Urbex....

    ....maar een beetje minder gekend deze keer

    Ongetwijfeld door -of beter dankzij een aantal personen op dit forum ben ik warm gemaakt voor Urbex-toestanden, en niet alleen warm want het werkt bepaald verslavend . Toch voor mij want mijn vrouw ziet dat allemaal echt niet zitten
    Ik vind het alvast wel niet makkelijk, een hoog donkerekeldergehalte en ik ben een echte flits-hater.
    Dit zijn alvast een aantal probeersels van deze zomer, ik zet ze maar in architectuur omdat ik niks beters weet te bedenken.
    Alle tips zijn welkom.

    Paul






  • #2
    Re: Nog wat Urbex....

    vind alleen de laatste goed.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Nog wat Urbex....

      Ik heb altijd het gevoel als ik een titel zie met Urbex dat er eentje met rommel gaat komen en dan bedoel ik de rommel op de foto hé..Terwijl dit een andere betekenis heeft..Deze kan ik hier ook niet plaatsen hoor onder die noemer...Ze spreken me totaal niet aan en dan ben ik geneigd om Bouk te volgen..Sorry maar das puur persoonlijke smaak.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Nog wat Urbex....

        Ook mij kunnen deze beelden helaas niet bekoren. Er zit geen lijn in, de tweede is een goede poging, met die tutter en dat boek, maar ook daar gat er niet voldoende aandacht naar het 'onderwerp'.

        Mijn mening: nog es opnieuw proberen

        L.
        http://lievendevlaminck.wordpress.com/

        Comment


        • #5
          Re: Nog wat Urbex....

          statief gebruiken hé :-)
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment


          • #6
            Re: Nog wat Urbex....

            Alledrie te rommelig en niet zo boeiend van compositie.
            Jochenvde Photography
            Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Nog wat Urbex....

              Tof detail met dat boek. Verder vind ik er niet speciaal veel aan. Maar al doende leert men.
              ::: Flickr :::

              Comment


              • #8
                Re: Nog wat Urbex....

                Ik moet mijn voorgangers toch bijtreden.

                Een heel leuk detail is het doorbladerende boekje, maar de rest van de compo's is te rommelig.
                Okee, bij urbex verwacht men rommel, maar daarom is de foto niet rommelig en hoeft de rommel niet het onderwerp te zijn.
                Probeer eens tussen de rommel door de lijnen te zien in een ruimte. Dat kan helpen.

                Ik vind deze niet aangenaam om naar te kijken.
                Canon 7D - Canon EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM - Sigma 17-70mm F/2.8-4.5 DC Macro - Canon EF-S 55-250mm F/4-5.6 IS - Sigma 100-500mm - Metz Mecablitz 48 - Cactus flash triggers - filters - ...

                Comment

                Working...
                X