Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanwijzingen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aanwijzingen

    Hallo Allemaal,
    Ik ben nog maar een beginneling en via avondschool (nog maar twee lessen) wil ik graag meer leren in de hoop toch ooit meer de profesionele kant op te kunnen gaan in fotografie, dat is echt mijn droom. Ik heb enkel een Olympus E400 en heb een site gemaakt (poging gedaan tot, heb ik ook geen verstand van ) zo hoop ik dat mensen die er verstand van hebben mij op deze manier tips kunnen geven en natuurlijk ook kritiek zodat ik weet of ik wel goed bezig ben. Als jullie mij hier mee willen helpen GRAAG kijk maar op www.cardi.be

    [Mod]Verplaatst naar Algemeen. OP heeft PB gekregen[/Mod]
    Last edited by LesC; 22 september 2009, 07:46.
    You don't take a photograph, you make it.
    Olympus E400

  • #2
    Re: Aanwijzingen

    Je hebt heel mooie beelden, maar mijn grootste opmerking is dat ik minder foto's zou tonen, dus iets selectiever te werk gaan. Ook het aantal albums zou ik kleiner maken, hoewel dat eerder persoonlijke smaak is misschien...

    Roeland
    www.135mm.be
    @135mm_leuven
    info@135mm.be

    Comment


    • #3
      Re: Aanwijzingen

      Als je graag zoveel mogelijk wil bijleren zou je ook eens kunnen overwegen om een workshop te volgen. Zo krijg je een echte "hands-on" training.

      Ik weet niet waar je meeste interesse naar uitgaat, maar ik geef in oktober en deze winter alvast twee workshops (natuurfotografie, landschapsfotografie) mocht je geïntereseerd zijn.

      http://www.bartheirweg.com/nl/workshops
      Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

      Comment


      • #4
        Re: Aanwijzingen

        Super bedankt voor de tips ga er zeker werk van maken. Wilde graag kinder fotografie doen communiefoto's en sensuele fotografie. Later als ik het onder de knie heb diamant fotografie erbij gaan doen. Workshops had ik nog niet van gehoord maar via BDlive wist ik dat het kon, maar was ik helaas te laat en zat alles al vol
        You don't take a photograph, you make it.
        Olympus E400

        Comment

        Working...
        X