Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bmw op rust

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bmw op rust

    2 bewerkingen van zelfde foto, wat is beste?




    popol

    http://www.fotopopol.be

  • #2
    Re: bmw op rust

    Eerlijk? Ze doen allebei pijn aan de ogen. Voor mij is saturatie & verscherping een stukje over de top: het wordt te druk.
    Met ietwat minder verscherping en zachtere toning wordt het een prachtplaat!
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

    Comment


    • #3
      Re: bmw op rust

      Was het nodig zo'n groothoek te gebruiken? Nu stoort me het scheve bouwsel.
      Maar wat die bewerkingen betreft: gauw vergeten...
      greetz, Henk
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: bmw op rust

        eerste vind ik de betere, tweede heeft echt te felle kleuren

        ps is dit in wijnegem getrokken ?
        Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

        Comment


        • #5
          Re: bmw op rust

          Ik zou ze graag eens in fel contrastrerend z/w zien.
          Deze kleuren vind ik persoonlijk te hard.

          Comment


          • #6
            Re: bmw op rust

            Uit deze twee is de eerste zonder twijfel de beste voor mij, twee is totaal 'over the top' vind ik.

            Een mooie sepia omzetting met korrel zou hier zeker niet slecht staan denk ik ... mijn eerste wagen was trouwens zo'n donkerblauwe Bmw 2002 met ronde achterlichtjes ... had hem nooit mogen verkopen, nu is ie veel geld waard in goede staat

            Mark
            Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
            Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

            Comment


            • #7
              Re: bmw op rust

              Oei,over smaak valt niet te redetwisten,dat weten we allemaal,maar je vraagt naar een mening.
              Eerste vind ik hier duidelijk de beste,maar toch nog niet goed,vreselijk lelijk gifgroen in die bomen.Je zal ( eventueel plaatselijk ) het kleurenpalet moeten aanpassen.
              Een goede suggestie is inderdaad hier een mooie Zw/w plaat van maken.



              Walter
              D850

              Comment

              Working...
              X