Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Scarlet One abonnement opzeggen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Scarlet One abonnement opzeggen?

    Ik zou mijn Scarlet One abonnement willen opzeggen en overschakelen op Telenet Goldshake+ ('k heb al teveel keren meerdere dagen of zelfs 2 weken zonder telefoon of internet gezeten). Moet ik dan eerst mijn abonnement bij Telenet aanvragen voor ik Scarlet opzeg? En de overdracht van mijn telefoonnummer, wordt dat door Telenet geregeld?
    Canon 50D: Sigma 10-20mm f4-5.6 Sigma 18-50mm f2.8 Macro Canon 70-300mm f4-5.6 IS USM

  • #2
    Re: Scarlet One abonnement opzeggen?

    alles door Telenet laten regelen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Scarlet One abonnement opzeggen?

      Oorspronkelijk geplaatst door kva11 Bekijk bericht
      Ik zou mijn Scarlet One abonnement willen opzeggen en overschakelen op Telenet Goldshake+ ('k heb al teveel keren meerdere dagen of zelfs 2 weken zonder telefoon of internet gezeten). Moet ik dan eerst mijn abonnement bij Telenet aanvragen voor ik Scarlet opzeg? En de overdracht van mijn telefoonnummer, wordt dat door Telenet geregeld?
      Ja.

      Aanvraag TN en wachten op info betreffende aansluitdatum. Scarlet opzeggen rekening houdend met opzegtermijn (lang genoeg aangesloten?). Je hebt dan waarschijnlijk wel een (korte) periode dat je dubbel betaalt.
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

      Comment


      • #4
        Re: Scarlet One abonnement opzeggen?

        Kun je die HD digicorder nog aansluiten op een gewone TV met alleen een Scart aansluiting? (Volgend jaar ga ik mijn TV wel vervangen door nen LCD Full HD)
        Canon 50D: Sigma 10-20mm f4-5.6 Sigma 18-50mm f2.8 Macro Canon 70-300mm f4-5.6 IS USM

        Comment


        • #5
          Re: Scarlet One abonnement opzeggen?

          Oorspronkelijk geplaatst door kva11 Bekijk bericht
          Kun je die HD digicorder nog aansluiten op een gewone TV met alleen een Scart aansluiting? (Volgend jaar ga ik mijn TV wel vervangen door nen LCD Full HD)
          Ja gaat nog steeds met een scart kabel
          Ze raden wel een hdmi kabel aan maar je MOET niet als je tv te oud is, is er steeds de scart nog
          Heb zelf nog een tv met beeldbuis en al staat erop hdmi ready toch gebruik ik nog de scart
          Gewoon omdat je met de hdmi het geluid niet kan regelen op de HD digicorder en met scart wel
          Raar maar waar.

          Comment


          • #6
            Re: Scarlet One abonnement opzeggen?

            ok ALTIJD zelf uwen vorige provider opzeggen als ge zeker wilt zijn. Heb op de helpdesk genoeg miserie gezien van mensen die door hun nieuwe provider beloofd was dat die alles wel zou regelen. Ene had zelfs 14 maanden telenet extra moeten betalen na zijn aansluiting met nieuwe provider
            Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

            Comment


            • #7
              Re: Scarlet One abonnement opzeggen?

              Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess Bekijk bericht
              ok ALTIJD zelf uwen vorige provider opzeggen als ge zeker wilt zijn.
              Zou ik veiligheidshalve ook doen.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #8
                Re: Scarlet One abonnement opzeggen?

                Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk bericht
                Raar maar waar.
                Perfect uit te leggen. Over HDMI gaat het geluid digitaal en dat komt rechtstreeks van "antenne" en wordt niet aan geraakt.

                Ik vind het eerder raar dat je je geluid met de digibox wil instellen.

                Dave
                pixelpusher

                Comment


                • #9
                  Re: Scarlet One abonnement opzeggen?

                  Was hier iemand reclame aan het maken voor Scarlet?
                  Canon 50D: Sigma 10-20mm f4-5.6 Sigma 18-50mm f2.8 Macro Canon 70-300mm f4-5.6 IS USM

                  Comment


                  • #10
                    Re: Scarlet One abonnement opzeggen?

                    Oorspronkelijk geplaatst door kva11 Bekijk bericht
                    Was hier iemand reclame aan het maken voor Scarlet?
                    Yep, 2 keer zelfs
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #11
                      Re: Scarlet One abonnement opzeggen?

                      [MOD]De reclame voor scarlet is volledig verwijderd om juist die reden.[/MOD]
                      Mvg,David
                      [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

                      Comment


                      • #12
                        Re: Scarlet One abonnement opzeggen?

                        hier is een reden waarom ik nooit TELENET zal nemen.
                        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                        George Orwell

                        Comment

                        Working...
                        X