Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Molen Ezaart

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Molen Ezaart

    Deze molen staat op een hoog en smal talud.
    Aan de voorkant en rechts staan huizen, het is dus onmogelijk van daaruit een foto te nemen (of je zou ergens moeten aankloppen om te vragen een foto vanuit de dakgoot te mogen nemen).
    De molen fotograferen vanaf de linkerkant is nogal moeilijk gezien deze te hoog staat en je dan redelijk veel lensvertekening hebt.
    Achter de molen ligt er een smal bietenveldje omgeven door enorme bomen.
    De foto heb ik van daaruit genomen.
    Het was al laat in de namiddag (18h30) toen ik er aankwam en de zon stond al laag.
    Een ongewoon uur om te fotograferen maar ik heb het toch maar geprobeerd.





    Is het wat?
    Last edited by Red Falcon; 3 november 2010, 00:13.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Molen Ezaart

    Ik vind dit toch nog wel een mooi plaatje genomen; zeker iets om op verschillende tijdstippen verder mee te experimenteren.
    Web: http://www.hanscouwenbergh.be
    Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

    Comment


    • #3
      Re: Molen Ezaart

      Oorspronkelijk geplaatst door parrotman Bekijk bericht
      Ik vind dit toch nog wel een mooi plaatje genomen; zeker iets om op verschillende tijdstippen verder mee te experimenteren.
      ik volg deze stelling, had iets meer zonne stralen mogen hebben, voor de rest een mooie compo

      grtjs

      jK

      Comment


      • #4
        Re: Molen Ezaart

        Ik zou daar ook meer naar toe gaan hoor want das echt wel de moeite precies.
        Ik vind de compo geslaagd en zou wel eens wat meer willen zien van deze prachtige molen..
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment

        Working...
        X