Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AF snelheid met beschermingsfilter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • AF snelheid met beschermingsfilter

    Tijdje geleden een 77mm beschermingsfilter gekocht bij Tecqmenne in Dendermonde voor de 70-400. Ik heb daarstraks even geprobeerd - tijdje geleden dat ik nog de gelegenheid had om te fotograferen - en heb de indruk dat de AF snelheid lager ligt dan anders. Doet zo'n extra stukje glas je inboeten aan autofocus snelheid, of heb ik een verkeerde indruk ?
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

  • #2
    Re: AF snelheid met beschermingsfilter

    heb ik zelf nog nooit iets van gemerkt... en al mijn lenzen hebben een uv-filter...
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #3
      Re: AF snelheid met beschermingsfilter

      Net nog even vergeleken, nauwelijks tot geen verschil. Ik vroeg het me af, pure nieuwsgierigheid, ik zit er natuurlijk niet met een chrono bij. Weer wat bijgeleerd vandaag .
      Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

      Comment

      Working...
      X