Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe gsm ... ineens voor internet ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuwe gsm ... ineens voor internet ?

    daar ik binnenkort nieuwe gsm ga kopen zei iem. dat je tegenwoordig met sommige gsm's sneller draadloos internet hebt dan met usb sticks (voor laptops). ik zou eerst nokia 3720 gekocht hebben maar die heeft dat niet ... ( ben al vergeten wat je moest hebben)
    daar ik "heel misschien" binnekort afdankertje- laptop kan krijgen zou het mss handig zijn om ...
    hoe gaat dit dan in zijn werk ? ik ben momenteel bij telenet voor gsm abo

  • #2
    Re: nieuwe gsm ... ineens voor internet ?

    Hij zal zeker internet op zijn mobieltje bedoelen zeker?
    Tarieven: http://telenet.be/221/0/1/nl/thuis/m...telefonie.html
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: nieuwe gsm ... ineens voor internet ?

      nee, zou dienen als modem op laptop en zou sneller zijn dan die usb sticks van providers?

      Comment


      • #4
        Re: nieuwe gsm ... ineens voor internet ?

        Oorspronkelijk geplaatst door yoep Bekijk bericht
        nee, zou dienen als modem op laptop en zou sneller zijn dan die usb sticks van providers?
        Lijkt me sterk want de laatste generatie usb modems van Proximus zijn 7,3Mbps.
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

        Comment


        • #5
          Re: nieuwe gsm ... ineens voor internet ?

          heb het nog eens gevraagd, gsm moet hsdpa hebben . zou meer en meer standaard worden ... maar diene 3720 heeft dat niet . die kameraad heeft nokia E52, vind deze wel praktisch, mooi scherm en grote toetsen, maar bijna 300 euro is ni echt goedkoop voor ezel zoals ik waarbij gsm elke week wel eens ergens valt ;-)

          Comment


          • #6
            Re: nieuwe gsm ... ineens voor internet ?

            misschien eens naar de oudere modellen kijken (n82, n79) die hebben het ook en zijn vaak een stuk goedkoper. op gsmarena kunt je ze allemaal vergelijken...
            succes!

            Comment


            • #7
              Re: nieuwe gsm ... ineens voor internet ?

              thanx voor diene site, handig ..
              en zag ineens dat snelheid voor internet idd hoger is dan usb sticks, nl 10.2 Mbps bij E52 , allemaal theoretisch natuurlijk ...

              Comment


              • #8
                Re: nieuwe gsm ... ineens voor internet ?

                Allemaal theoretisch, en enkel als je provider dat ondersteunt.

                7.2 Mbps is al eerder standaard in nieuwe telefoons en modems, maar in Belgie is er nog geen enkele provider die dat aanbiedt, al zullen ze'r wel mee bezig zijn. 3.6 Mbs is momenteel de maximum.

                Wees gerust: op het moment dat ze dat gaan ondersteunen zal er wel een grote marketingcampagne zijn en zullen ze je graag zo'n USB stick die dat dan ook aankan verkopen.

                Zo'n USB stick is een pak goedkoper en handiger dan te proberen "tetheren" (want zo heet dat dan als je je telefoon gebruikt als "modem"). Je zal het dan ook trouwens over USB kabel moeten doen, want zelfs de laatste Bluetooth is niet snel genoeg om je dan aan volle snelheid te laten genieten van je 3G.

                Tetheren is handig als je dan toch al een telefoon hebt waarop je kan surfen. Als je specified je laptop aan het 'Net hangt, ga dan voor zo'n stickje.

                Dave
                pixelpusher

                Comment

                Working...
                X