Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

just a bullet sleeve

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • just a bullet sleeve

    deze foto heb ik genomen toen ik op wandel was in zoersel (vliegveld)

    comment is meer dan welkom


    of

    mvg

  • #2
    Re: just a bullet sleeve

    denk dat door de gekozen sluitertijd er een boel scherpte verloren is gegaan.
    onderwerp ook niet echt interessant.
    omzetting wel goed.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: just a bullet sleeve

      The bullet sleeve is the subject.

      Mijn aandacht gaat bij het eerste moment niet naar het onderwerp, mensen lezen van links naar recht, van boven naar onder, en dan kom je je onderwerp later tegen, indien je onderwerp laag staat in picture, moet je je onderwerp sterk uitbrengen om een opvallende achtergrond onopvallend te kunnen maken, dit is hier niet gebeurd, trouwens moest ik een beetje goed kijken waar huls lag eerst, de bleke lucht en horizon trekken veel meer aandacht waar ik eerst rond bleef kijken, nadat ik huls gezien had, bleef ik wel effe kijken naar huls, en die rook die er blijkbaar uitkomt, denk toch dat dat rook moet voorstellen, misschien in kleur sterker?
      Pas op, ik ben een beginner, maar een kritische op mezelf, om mezelf goed dingen te laten leren, en goed te kijken naar anderen, daarom dat ik je dit wa meer uitleg naar mijn bevindingen die hoop ik toch rechtvaardig zijn. Indien er iets is wat niet juist is, geef maar ook commentaar hoor, dan leer ik ook bij

      greetzzz Joeri.
      Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

      Comment

      Working...
      X