Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

50D what's next ? pakket vervolledigen...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 50D what's next ? pakket vervolledigen...

    Tot nu toe zeer tevreden van de 50D, zeker door de combinatie met de 24-105 L, de 50mm 1.8 , de EF-S 10-22 en de 100mm Macro. Maar wil nu wel nog iets 'er bij'. Tele dringt zicht op, heb de 70-300 Is verkocht omdat die er weinig op kwam, moet dus een meerwaarde als tele hebben...welke ?

  • #2
    Re: 50D what's next ? pakket vervolledigen...

    Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
    Tot nu toe zeer tevreden van de 50D, zeker door de combinatie met de 24-105 L, de 50mm 1.8 , de EF-S 10-22 en de 100mm Macro. Maar wil nu wel nog iets 'er bij'. Tele dringt zicht op, heb de 70-300 Is verkocht omdat die er weinig op kwam, moet dus een meerwaarde als tele hebben...welke ?
    Tja, iemand verkoopt z'n tele en deelt mede dat tele zich opdringt.
    Ik zou zeggen, koop er 1 die vooral waardevast is....

    Comment


    • #3
      Re: 50D what's next ? pakket vervolledigen...

      een van de 70-200 varianten misschien? vind 70-200 een heel leuk bereik
      ligt er natuurlijk aan hoeveel tele je wil... als 200mm te weinig is, kan je de 100-400 kopen...
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

      Comment


      • #4
        Re: 50D what's next ? pakket vervolledigen...

        Als de 70-300 er weinig opkwam lijkt een objectief in die range niet echt zinnig, toch? Mocht het geld echt in je zakken branden dan is een 85 mm F/1.2 of 200mm F/2 IS de oplossing voor je "probleem" ...

        Maar nu even serieus: ik zou lekker gaan fotograferen en gaandeweg ontdekken waar je werkelijk behoefte aan hebt

        Comment


        • #5
          Re: 50D what's next ? pakket vervolledigen...

          Oorspronkelijk geplaatst door Telekees Bekijk bericht
          Tja, iemand verkoopt z'n tele en deelt mede dat tele zich opdringt.
          Ik zou zeggen, koop er 1 die vooral waardevast is....
          Zelf kijk ik uit naar jouw set en de foto's die je er mee maakt. Verder wens ik je wat fantasie toe (nederlanders die niet kunnen lezen noemen dat verbeelding), dan kan je misschien proberen om je in te beelden hoe iemand groeit in zijn hobby.

          Comment


          • #6
            Re: 50D what's next ? pakket vervolledigen...

            Oorspronkelijk geplaatst door hapa Bekijk bericht
            Als de 70-300 er weinig opkwam lijkt een objectief in die range niet echt zinnig, toch? )
            Er was mischien wel een reden voor de 70-300 is wel scherp, maar het hunten kon me mateloos ergeren. Heb er anders wel mooie foto's mee geschoten, maar ze 'lag' me niet zo. Misschien moet ik ze wel een kans geven.

            Comment


            • #7
              Re: 50D what's next ? pakket vervolledigen...

              Dag Zappa,
              Heb dezelfde configuratie (50d + 10-22 + 24-105 + 100Macro) enkel heb ik jaren terug een 300 F/4 gekocht dat geweldig goed aanvult met het voorgaande, maar als ik de aankoop-evolutie op voorhand (beter) had gepland dan zou ik resoluut voor de 100-400 gegaan zijn!
              Het zijn stuk voor stuk kwaliteitslenzen en van het verschil met de 2,8 lenzen heb ik geen last.
              Dit gezegd zal ik NOOIT die 300mm F/4 weg doen. Een killer-lens, doet bij ELKE shoot zijn best! Mogelijks koop ik later wel die 100-400 maar eerst ... de 5dMK2.

              Veel succes met jouw keuze.

              Alain,

              Comment


              • #8
                Re: 50D what's next ? pakket vervolledigen...

                Bedankt Lenty007, ik dacht eerst goed uit te kijken voor een tweedehandse (want het gaat de 100-400 worden, zoveel is zeker) maar voor 1389 heb ik een nieuwe, dan spaar ik toch even door en kan van de volle garantie genieten, ik noem dat een verborgen verzekering.

                Comment

                Working...
                X