Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Breakdown

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Breakdown

    Net terug van een heerlijk weekje met mijn vriendin. Waarschijnlijk kennen jullie mij nog niet. Ik ben nieuw op het forum en ben net begonnen met fotografie.
    Heb mij een kleine maand geleden een nikon D90 aangeschaft. Waarom als beginneling hier direct posten? Ik wil graag zoveel mogelijk commentaar/kritiek (opbouwend) noem maar op. Ik heb nog veel te leren, en dat gaat het best als ik veel word aangestuurd. Vandaar dus. Brand dus maar los, elke commentaar is welkom.

    greets



    heb de foto wat aangepast. Geen kader, en de kleur van de zak naar voor gebracht. Het is inderdaad wat een afknapper als de zak grijs is. Door de kleur naar voor te brengen zie je dat er nog een extra element naar boven wordt gebracht in de foto. Het geeft direct een duidelijkere schets van wat er zich net afspeelt vind ik.
    Alvast bedankt voor de commentaren.

    Last edited by Bailey Rock; 14 september 2009, 18:58.

  • #2
    Re: Breakdown

    Bailay welkom op dit forum.
    Ik probeer altijd zo veel mogelijk te becomentarieren als het over dit soort fotos gaat.
    Ik hoop dat je begrip op kan brengen voor ieder zijn reacties waar je voor en tegenstanders gaat hebben.

    De opname dan.
    Qua sfeer een knappe binnekomer.
    Technisch gezien niets op aan te merken behalve dat ik geneigd ben om te zeggen dat de zee leeg loopt.Even rechtrekken .Maar bij deze kan je je nog permiteren deze regel over te slaan mede door de beweging die er in deze foto zit en je aandacht naar de meeuwen gaat wat dus voor mij wel kan.
    De kleuren van de zonsondergang vind ik net niet erover en mag voor mij wel en het silhouet van de golfbreker met daarop de jonge dame is mooi.
    Ik zou de kader die te goot is naar mijn mening verkleinen ofzelfs weglaten wat veel van je foto wegneemt.

    Oja en lees eventjes de regeltjes per forum en probeer deze te volgen.
    Voor de rest vind ik dit een mooie binnekomer en ben benieuwd naar meer werk van je.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: Breakdown

      leuk gedaan, beetje jammer van die plastiek zak.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Breakdown

        Knap werk om dit uit je mouw te schudden na 1 maand! Ik hoop meer van je foto's te zien te krijgen.
        De foto roept een mooie sfeer op en de kleuren, dynamiek spreken me wel aan. Ik ben het eens met opmerking ivm kader en plastiek zak.
        Check out our travel experiences in the British Columbia, Canada. http://pmcanada.wordpress.com

        Comment


        • #5
          Re: Breakdown

          Je kiest voor een zeer harde toonzetting. Maar het werkt wel
          Greetz, Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

          Comment


          • #6
            Re: Breakdown

            edit: zie onder
            Last edited by Bailey Rock; 15 september 2009, 13:21.

            Comment


            • #7
              Re: Breakdown

              komt het nu beter uit als de zak "meer naar voor komt"?

              Comment


              • #8
                Re: Breakdown

                Oorspronkelijk geplaatst door Bailey Rock Bekijk bericht
                komt het nu beter uit als de zak "meer naar voor komt"?
                Ik vind 'm nu té prominent. Beter laten zoals het was i.m.o.

                Comment


                • #9
                  Re: Breakdown

                  Eerst en vooral wil ik je vanuit Canada ook hartelijk welkom heten op dit forum. Geniet ervan en laat de foto's maar komen!

                  Prachtige binnekomer! Knappe compositie met de silhouetten van de vogels en je vriendin (veronderstel ik) erbij. De kleuren zijn heerlijk en je hebt de sfeer goed te pakken. Ik hou van dit soort foto's. Knap werk!

                  Groetjes,
                  Ann

                  Comment


                  • #10
                    Re: Breakdown

                    Oorspronkelijk geplaatst door Truant Bekijk bericht
                    Ik vind 'm nu té prominent. Beter laten zoals het was i.m.o.
                    haha, ik zal ze allebei laten. Voor ieder wat wils!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Breakdown

                      Vind ze beiden mooi, zeer contrastrijke foto's, met prachtige silhouetten en je standpunt goed gekozen!!
                      Gr Pascale
                      Eerlijkheid duurt het langst!!
                      Mijn website: http://www.degrafon.be/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Breakdown

                        Knappe sfeervolle foto.

                        Comment

                        Working...
                        X