Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Loont het de moeite? 70-200 F2.8...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Loont het de moeite? 70-200 F2.8...

    Ik denk erover mijn Sigma 70-200 te vervangen door de Canon versie zonder IS.
    Ik ben er best tevreden over maar als ik de forums en reviews mag geloven is er toch een noemenswaardig verschil in snelheid en in minderere mate scherpte.

    Wel of niet doen en waarom?
    Wie heeft ervaring?

    Grtz
    Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
    BE-Wommelgem
    .: 20D & D700 :.

  • #2
    Re: Loont het de moeite? 70-200 F2.8...

    ik heb geen ervaring in het verschil tussen die twee alleen het feit dat je zegt "ik ben best tevreden ...." zou een reden kunnen zijn om te switchen, ik ben nl HEEl erg tevreden met mijn 70-200 2.8 van Canon, mischien is dat verschil genoeg.
    Beter is er niet nl, volgens sommige testen zelfs de beste in de line up van 70-200 van Canon, andere vinden de 70-200 4.0 IS weer de beste, alleen verschil is mischien aan te duiden als je de mararthon loop en de eerste loopt een tijd van 2.07,00 en de nummer twee loopt een tijd van 2.06, 56, niet nomenswaardig en op pixelniveau.
    Mijn beste Foto moek nog trekke.

    Comment


    • #3
      Re: Loont het de moeite? 70-200 F2.8...

      als je een paar keer de Canon hebt gebruikt, wil je je Sigma niet meer.

      Ik heb zelf ook de Sigma 70-200 2.8 gehad en die is op zich geen slechte lens (zeker niet voor zijn prijs) maar de Canon is toch beter op alle vlakken : scherpte, kleuren, bouw, AF, ...

      Ik heb nu een 70-200 2.8 IS en die lens wil ik niet meer kwijt
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

      Comment


      • #4
        Re: Loont het de moeite? 70-200 F2.8...

        Ik raad de mensen altijd aan op volgende link eens een kijkje gaan te nemen



        Veel kijk plezier

        Erwin