Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lotje van de loterij.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lotje van de loterij.

    Hallo,
    Even situeren. Indonesië. Noord-Java. Weeshuis.
    Het is dubbel. In Indonesië worden de mensen die een beetje buiten de maatschappij vallen zoals ouderen, gehandicapten en weeskinderen meestal opgevangen door de familie. Bejaardentehuizen bestaan er zelfs niet.
    De pechvogels komen op straat terecht. En daartussen in heb je bijvoorbeeld kinderen die iets meer geluk hebben (cfr. titel) en die worden opgevangen in particuliere weeshuizen die het moeten stellen met giften.
    Hieronder enkele impressies. Ik vond zw/w hier wel gepast. Woorden zijn er niet meer nodig. (Niet elke foto is even vrolijk.)


















    (Minder geluk)

  • #2
    Re: Lotje van de loterij.

    Knappe registratie.

    Comment


    • #3
      Re: Lotje van de loterij.

      Laat ons hopen dat toch enkele van deze kinderen 'goed' terecht komen...

      Mooi vastgelegd.
      De derde laatste had ik misschien vanuit een lager standpunt genomen. Die persoon heeft een heel wrange benauwelijke blik...
      Al doende leert men...

      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Lotje van de loterij.

        Code:
        een heel wrange benauwelijke blik...
        Inderdaad. Onze kindjes bleven toch ook wel redelijk ver uit haar buurt.
        Ik wilde haar ook niet teveel lastigvallen met mijn camera. Heb niet veel tijd genomen om een goed standpunt te kiezen.
        In tegenstelling tot de andere kinderen bleef ze er stoïcijns kalm bij wanneer die grote blanke man daar met zijn toestelleke in het rond stond te schieten.

        Laat ons hopen dat toch enkele van deze kinderen 'goed' terecht komen..
        Zij hebben het geluk dat ze kleren hebben, eten (wel heel eentonig) en naar school kunnen gaan. Iets meer kans op een toekomst, maar zonder garanties. Er zijn er vele die veeeel minder geluk hebben. En niet alleen kinderen, ook ouderen.....
        Soms heb ik zin om enkele 'verwende' nesten (en dan heb ik het niet alleen over kinderen) van hier eens mee te nemen en eens onder te dompelen in een andere 'cultuur'.
        Last edited by bali; 13 september 2009, 17:59.

        Comment

        Working...
        X