Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

La Sicilia

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • La Sicilia

    Nu dat de zon hier vertrokken is wou ik nog even een paar zonnige foto's met jullie delen


    Nostalgie


    Isola Bella (Taormina)


    Catania
    Last edited by sdx; 13 september 2009, 17:15.

  • #2
    Re: La Sicilia

    eerste is leuk.
    tweede staat scheef.
    derde een kruisje.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: La Sicilia

      Thx Bouk. Wat bedoel je met "een kruisje"? Zo slecht dat ie in de vuilnisemmer mag dan?

      By the way mods, ik wist niet goed waar ik deze foto's moest plaatsen aangezien er zowel transport, landschap en zwart-wit in zit. Mijn excuses als het verkeerd zou staan.

      Comment


      • #4
        Re: La Sicilia

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        eerste is leuk.
        tweede staat scheef.
        derde een kruisje.

        Hier zelfs nul komma nul foto's te zien.

        Groeten
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: La Sicilia

          Ja blijkbaar heeft de server wat problemen. Ik heb ze nu ergens anders gezet. Beter zo?

          Oorspronkelijk geplaatst door toktok Bekijk bericht
          Hier zelfs nul komma nul foto's te zien.

          Groeten

          Comment


          • #6
            Re: La Sicilia

            Oorspronkelijk geplaatst door sdx Bekijk bericht
            Ja blijkbaar heeft de server wat problemen. Ik heb ze nu ergens anders gezet. Beter zo?
            Ja, toch al een beetje ik zie nu reeds de eerste foto, met een roestige Fiat. En da's best een leuke foto.

            Groeten
            Flickr

            Comment


            • #7
              Re: La Sicilia

              1e is een mooie.

              Comment


              • #8
                Re: La Sicilia

                Oorspronkelijk geplaatst door toktok Bekijk bericht
                Ja, toch al een beetje ik zie nu reeds de eerste foto, met een roestige Fiat. En da's best een leuke foto.

                Groeten
                Ik begrijp er niets van. Als ik de url's afzonderlijk in m'n browser typ, dan komen de foto's direct tevoorschijn, maar hier op het forum willen ze blijkbaar niet laden. Ze zijn nochtans maar 800px aan de langste zijde, dus daar kan het niet aan liggen.

                EDIT: opgelost!
                Last edited by sdx; 13 september 2009, 17:10.

                Comment


                • #9
                  Re: La Sicilia

                  Hahaha, de 1e foto krijg ik nu niet (meer) te zien. Jammer, want ik vond dąt de beste. Die hoedenverkopers maakten me anders ook wel aan het lachen...

                  Comment


                  • #10
                    Re: La Sicilia

                    Ik zie ze alledrie, en de eerste vind ik heel mooi.
                    Geert - A good photo is like a poem, tells a great story in a few lines

                    Comment


                    • #11
                      Re: La Sicilia

                      Als mod:
                      Oorspronkelijk geplaatst door sdx Bekijk bericht
                      By the way mods, ik wist niet goed waar ik deze foto's moest plaatsen aangezien er zowel transport, landschap en zwart-wit in zit. Mijn excuses als het verkeerd zou staan.
                      [Mod]Persoonlijk zou ik in verschillende subforums posten, maar als jij kiest voor een reeksje, dan kunnen ze zowat overal staan. 't Is niet dat je hiermee een heilige BD-regel overtreedt[/Mod]

                      Als BD-lid en collega fotograaf:
                      Ik ben het met mezelf als Mod eens : ik zou dit nooit als serie posten, maar dat is jouw keuze geweest.
                      Persoonlijk vind ik die (zwarte) kaders wat zwaar. #1 is m'n ding niet (en ik zou waarschijnlijk wat lenscorrectie toepassen). #2 draagt mijn voorkeur weg, al is de foto misschien niet helder (licht?) genoeg. #3 is z/w en helemaal m'n ding niet.
                      Last edited by LesC; 13 september 2009, 18:53.
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment

                      Working...
                      X