Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleingeld verstoppen in trouwkado

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kleingeld verstoppen in trouwkado

    Hey juppekes

    Zoals jullie al kunnen lezen in de titel Zoek ik iets om kleingeld in weg te stoppen als trouwkado

    Heeft er iemand een idee om dit te doen?

    Het moet wel moeilijk zijn om terug open te maken maar het geld mag dan ook weer niet beschadigd zijn

    Alvast bedankt
    Bootjes

  • #2
    Re: Kleingeld verstoppen in trouwkado

    Meng het geld in een emmer met cement of snelbeton .

    als extra kado geef je een hamer met een beiteltje erbij ...

    Comment


    • #3
      Re: Kleingeld verstoppen in trouwkado

      Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
      Hey juppekes

      Zoals jullie al kunnen lezen in de titel Zoek ik iets om kleingeld in weg te stoppen als trouwkado

      Heeft er iemand een idee om dit te doen?

      Het moet wel moeilijk zijn om terug open te maken maar het geld mag dan ook weer niet beschadigd zijn

      Alvast bedankt
      We hebben ooit eens met een vereniging een kruiwagen aangekocht en daarin 50kg fijn wit zand (om wat volume en gewicht te maken). Bovenop lag een laag kleingeld zodat het leek alsof er een volle kruiwagen geld binnengevoerd werd.
      Een geslaagd kado, ware het niet dat de bruidegom klachten kreeg van de bank waar hij al het kleingeld binnenbracht in diverse zakken. Door het fijne zand dat nog aan de muntjes bleef kleven werd de munttelmachine om zeep geholpen.

      Willy
      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • #4
        Re: Kleingeld verstoppen in trouwkado

        Een collega van me is een motorfanaat. Op zijn trouwfeest hebben ze honderden euromuntjes in een vaatje met motorolie afgeleverd
        Homo Sapiens Pentaxiensis

        Comment


        • #5
          Re: Kleingeld verstoppen in trouwkado

          Wij doen het altijd met een chocopot. De eerste reactie is raar ...choco als trouwkado maar dan komen er dan plotseling muntjes te voorschijn bij het smeren. Opgelet zeg het nadien wel , wij hebben ooit meegemaakt dat ze de chocopot in de vuilbak hebben gekieperd. Weg waren de muntstukken.

          Comment


          • #6
            Re: Kleingeld verstoppen in trouwkado

            Als ik mij nog goed herinner hebben wij eens een plaasteren voet gemaakt,
            gewoon een oude regenlaars(die is natuurlijk niet meer bruikbaar nadien)
            vullen met plaaster en een beetje geduld hebben want zone plaaster heeft de tijd nodig om te drogen.
            Ge moet da maar eens aan den Eddy vragen.

            Daaaag,

            Groetjes,
            Robert
            Panasonic TZ 7 - FZ 35
            Canon 450D 18-55 IS,55-250 IS,Canon 100-400 IS

            Comment


            • #7
              Re: Kleingeld verstoppen in trouwkado

              Wij hebben zelf een mooie weck-pot gekregen met daarin rijst (zogezegd in plaats van ermee te gooien). Daartussen zaten enkele briefjes en heel wat kleingeld. Was wel leuk!
              Bij ons zat het geld ook allemaal netjes verpakt in cellofaan zodat de rijst zelf ook bruikbaar was - ik zou er precies niet meer van eten als dat geld er zomaar tussen lag.
              Ook geen smurrie, niet voor de maker en niet voor de ontvanger...

              Succes ermee!

              Comment


              • #8
                Re: Kleingeld verstoppen in trouwkado

                Neem een oude metserskruiwagen....vul met mortel, steek hier en daar een centje half in de mortel zodat het goed zichtbaar is en laat uitdrogen....lever een beitel en een hamertje bij.....vertel dat het geld in de kruiwagen zit......inderdaad juist, maar.....het meeste zit verborgen in de (buizen) handvaten...Laat ze maar kappen, slaan, beitelen in de gedroogde mortel.
                grts
                perman
                perman
                canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                Comment


                • #9
                  Re: Kleingeld verstoppen in trouwkado

                  Ooit gedaan met onze secretaresse .. Als kado een doos computerdisketten je kan voorzichtig de binnenste magneetdrager er uit halen en de omhulling terug dicht knippen. In het achterste "gat" past exact een muntstuk van 2 euro. dat kan je er in kleven met dubbelzijdig kleefband .. het aantal dozen disketten kan je dus zelf bepalen (10 disketten in een doos)
                  Ze zette grote ogen met zo een "dwaas" kado
                  FWIW

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kleingeld verstoppen in trouwkado

                    Wij hadden voor onze trouw van een boel vrienden een boekje en een bankkaart gekregen. In dat boekje zaten raadsels (veelal (moeilijke) info over de vrienden), de oplossing van al die raadsels gaf uiteindelijk een cijfercombinatie die tevens het pinnummer van de bankkaart was.

                    Geen smurrie, origineel en als ge de vragen fatsoenlijk maakt ook niet supersnel op te lossen (zat o.a. een soort fotozoektocht in).

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kleingeld verstoppen in trouwkado

                      wij ebben ooit es een kaars gemaakt met kleingeld erin.

                      zand is een klassieker

                      ook een goeie is dubbelzijdig kleefband 1 kant muntjes opkleven en de andere kant gebruiken om samen te rollen
                      nikon stuff

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kleingeld verstoppen in trouwkado

                        Ik lach héél graag en "pratical jokes" zijn mijn dada ; maar met dit soort "geschenken" zou ik nu niet meteen "verblijd" zijn.

                        Je moet het ook eens "nuchter" durven te bekijken.
                        Is er iémand die nog werkt voor minder dan 400F per uur ? 'k Geloof dat een kuisvrouw-in-'t-zwart al zoiets betaald krijgt.
                        Wat zou je dan EEN PAAR UUR sukkelen om enkele grijpstuivers uit hun knellend lot te verlossen ? Toch ? Kun je net zo goed gewoon gaan werken !

                        Ik ga met jullie mee als de beloning evenredig is. Als de beloning in verhouding is tot het gepresteerde werk.
                        Muntjes in een pot choco, da's zoiets voor de 10-jarigen bij de chiro. En dan beledig ik nog de chiroleiding, natuurlijk.

                        De telmachine van de muntjes stuk ? Qué ? Ik geloof dat je tegenwoordig moet BETALEN-om-te-laten-tellen als je grote hoeveelheden munten naar de bank durft te brengen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kleingeld verstoppen in trouwkado

                          Oorspronkelijk geplaatst door Floris Bekijk bericht
                          Wij hadden voor onze trouw van een boel vrienden een boekje en een bankkaart gekregen. In dat boekje zaten raadsels (veelal (moeilijke) info over de vrienden), de oplossing van al die raadsels gaf uiteindelijk een cijfercombinatie die tevens het pinnummer van de bankkaart was.

                          Geen smurrie, origineel en als ge de vragen fatsoenlijk maakt ook niet supersnel op te lossen (zat o.a. een soort fotozoektocht in).
                          Dit is leuk!
                          Ik zou ook geen cement-toestanden doen.
                          Fuji FinePix S100fs

                          Comment


                          • #14
                            Re: Kleingeld verstoppen in trouwkado

                            Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
                            Ik lach héél graag en "pratical jokes" zijn mijn dada ; maar met dit soort "geschenken" zou ik nu niet meteen "verblijd" zijn.

                            snip
                            Met wat zou je dan blij zijn ? met een Ferrari testarossa verpakt in een blok PUF schuim ?

                            Comment


                            • #15
                              Re: Kleingeld verstoppen in trouwkado

                              open een rekening en stort het geld dat je wilt geven erop
                              om cirkel steeds involgorde een cijfer van het rekeningnummer op een blad van een telefoonboek.
                              elk cijfer..... een ander blad
                              mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                              IMac/IPad/Mac Air 
                              D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                              Comment

                              Working...
                              X