Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Racebaan] Kenners in de zaal?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Racebaan] Kenners in de zaal?

    Hey, zijn er hier racebaanliefhebbers?

    Ons zoontje wordt binnenkort 5 jaar, en ik denk dat 'm een racebaan als cadeau wel ziet zitten.

    Nu is m'n vraag of ik best een goedkoop setje (± 40 euro ofzo) in de eerste de beste speelgoedwinkel haal, of dat ik meteen naar een degelijk uitbreidbaar systeem kan gaan.

    Zelf ken ik er (nog) niet zo veel van.
    Blijkbaar zijn er twee 'sterke' merken: Carrera en Ninco.
    Zijn die vergelijkbaar? Nico lijkt me meer pro dan hobby en is ook duurder, maar dat ligt misschien aan de setjes die ik tot nu heb gezien.
    Fuji FinePix S100fs

  • #2
    Re: [Racebaan] Kenners in de zaal?

    Koop een startsetje van Scalextric. Die zijn best betaalbaar.
    Scalextric is de absolute top. Dit merk is al meer dan 50 jaar fabrikant van racebanen. Als je zoontje interesse heeft kan je uitbreidingsets bijkopen.
    Wij zijn hier begonnen met een klein ovaaltje. Ondertussen hebben we al 17 meter baan liggen Via ebay en Kapaza kan je gemakkelijk aan 2de hands materiaal geraken.
    Enorm voordeel van Scalextric is de kwaliteit maar vooral de snelheid waarmee je de baanstukken in- en uit elkaar krijgt. Onze baan is in een kwartiertje opgebouwd en in nog minder tijd afgebroken.
    Kijk hier maar eens:
    Discover the extensive range of Scalextric products, tracks and accessories here!
    Homo Sapiens Pentaxiensis

    Comment

    Working...
    X