Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vlieghaven Frankfurt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vlieghaven Frankfurt

    Toen ik 4 uur langer dan mijn vrienden moest wachten op de terugweg heb ik wat rondgewandeld in de vlieghaven, met dit als resultaat.

    Ik vond de kleuren alleszins super opvallen in die hal, en heb dan maar vlug de ouwe canon bovengehaald met dit als resultaat



    Last edited by maxrogge; 12 september 2009, 19:25.

  • #2
    Re: vlieghaven Frankfurt

    Kleuren zijn idd heel opvallend ...

    (Beeld staat een beetje scheef)
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

    Comment


    • #3
      Re: vlieghaven Frankfurt

      Vreemd dat deze intressante foto zo weinig commentaar krijgt. Valt een beetje buiten het wat "brave" spectrum van wat we hier meestal te zien krijgen, maar juist daarom vind ik hem heel goed.
      Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

      Comment


      • #4
        Re: vlieghaven Frankfurt

        Ik vind'm schitterend, misschien wat jammer door de mensen (als je't zou stagen kunnen de mensen wel een aanwinst zijn (ik denk aan vreemde kledij, oud), maar wat'n locatie.

        Comment


        • #5
          Re: vlieghaven Frankfurt

          Foto verdiend inderdaad meer aandacht !
          Knap beeld en de bewegingsonscherpte van de mensen vind ik net goed.
          Opvallende kleuren

          greetz
          Cheeta
          Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
          flickr

          Comment


          • #6
            Re: vlieghaven Frankfurt

            Veel meer diepte kan je in ieder geval niet creeren denk ik

            Ik volg mijn voorganger, de bewegingsonscherpte draagt in dit geval ook bij tot de foto en de foto staat idd een tikkeltje scheef.

            De symmetrie die je erin hebt gestoken zegt genoeg over de foto en de Deutsche Grundlichkeit ... dik in orde dus.
            Mvg,David
            [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

            Comment


            • #7
              Re: vlieghaven Frankfurt

              Bedankt mannen voor de positieve commentaar. Ben zelf ook zeer tevreden over de foto.

              zodra ik mijn photoshop weer heb ga ik hem wat rechtzetten. Heb nl net snow leopard geinstalleerd

              Comment

              Working...
              X