Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lid voor het Leven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lid voor het Leven

    Goed idee?
    Slecht idee?

    Ik heb geen idee naar de resultaten via een betreffende rondvraag
    maar zou het toch bijzonder fijn vinden

    Door een eenmalige bijdrage word je "lid voor het leven", van BD.
    De grootte van de som van deze bijdrage zal natuurlijk moeten vastgelegd worden.
    Je betaalt één keer en je zit goed op BD voor de rest van jouw leven

    Mogelijkheden en gevolgen laat ik over aan ieders fantasie
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Lid voor het Leven

    bedoel je van het Forum of de VZW?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Lid voor het Leven

      Wel ik ben blij dat ik met het stoppen van mijn lidmaatschap mijn ongenoegen heb kunnen uitdrukken over de manier waarop het forum gerund wordt. Moest ik een eenmalige bijdrage hebben gedaan voor het leven, dan had ik dat niet gekund.

      Dave
      pixelpusher

      Comment


      • #4
        Re: Lid voor het Leven

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        bedoel je van het Forum of de VZW?
        grt,bouk.
        Dat maakt voor mij toch bouk, weinig verschil uit.

        Lid worden van het forum echter kan gratis.
        Lid worden van de vzw is niet gratis.
        Dus...??

        Je betaalt één keer en je bent van alles af
        Maar ja, wellicht "druist" dit in tegen de huidige cultuur.

        In de vereniging waar ik me al 20 jaar mee bezig houd
        is dit al lang van toepassing.
        We zitten daar op een dikke 10% van het totaal aantal betalende leden.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: Lid voor het Leven

          Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
          Wel ik ben blij dat ik met het stoppen van mijn lidmaatschap mijn ongenoegen heb kunnen uitdrukken over de manier waarop het forum gerund wordt. Moest ik een eenmalige bijdrage hebben gedaan voor het leven, dan had ik dat niet gekund.

          Dave
          Dan stond je even ver als nu Dave.... Is er iets veranderd doordat je niet betaald hebt?

          Het beste bewijs is dat BD nu nog bestaat, met of zonder veranderingen
          die er geweest zijn in de loop der jaren.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Lid voor het Leven

            Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
            Wel ik ben blij dat ik met het stoppen van mijn lidmaatschap mijn ongenoegen heb kunnen uitdrukken over de manier waarop het forum gerund wordt. Moest ik een eenmalige bijdrage hebben gedaan voor het leven, dan had ik dat niet gekund.

            Dave
            Oooh... dat had ik niet door
            Greetz, Kariboe
            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

            Comment


            • #7
              Re: Lid voor het Leven

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Dan stond je even ver als nu Dave.... Is er iets veranderd doordat je niet betaald hebt?

              Het beste bewijs is dat BD nu nog bestaat, met of zonder veranderingen
              die er geweest zijn in de loop der jaren.
              Persoonlijk zou ik mij ook niet goed voelen lid te zijn van iets waar je niet voor 100 of iets minder achterstaat. Er blijft toch altijd iets van hangen in je achterhoofd als je met iets breekt.

              Comment


              • #8
                Re: Lid voor het Leven

                Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                Persoonlijk zou ik mij ook niet goed voelen lid te zijn van iets waar je niet voor 100 of iets minder achterstaat. Er blijft toch altijd iets van hangen in je achterhoofd als je met iets breekt.
                Allee nu
                Ik ben zo lang lid van een vakbond....
                En ik ben het ook niet altijd 100% eens met hun zaken.
                Toch blijf ik lid en toch betaal ik bijdrage.

                Met een abonnement op een krant of tijdschrift is dat toch juist hetzelfde.
                Ben je het steeds 100% eens met de inhoud?

                De enige reden die ik zie om dat alles op te zeggen is de dag dat je zonder centen valt.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: Lid voor het Leven

                  Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Allee nu
                  Ik ben zo lang lid van een vakbond....
                  En ik ben het ook niet altijd 100% eens met hun zaken.
                  Toch blijf ik lid en toch betaal ik bijdrage.

                  Met een abonnement op een krant of tijdschrift is dat toch juist hetzelfde.
                  Ben je het steeds 100% eens met de inhoud?

                  De enige reden die ik zie om dat alles op te zeggen is de dag dat je zonder centen valt.
                  Vakbonden zijn net zoals een verzekering. Je hebt het niet nodig tot dat.......
                  Een abonnement van een krant of tijdschrift zeg je op wanneer het je niet meer aanstaat.

                  Waar is de tijd dat je voor "de Krant" - of hoe noemde die gazet weer - (burelen aan de Koningin Astridlaan hier in Hasselt) nog een abonnement voor het leven kon nemen.......

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lid voor het Leven

                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Dan stond je even ver als nu Dave.... Is er iets veranderd doordat je niet betaald hebt?
                    Ja,

                    Ik kan terug naar mezelf in de spiegel kijken.

                    groetjes,

                    Dave
                    pixelpusher

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lid voor het Leven

                      ben al jaren lid van de ANWB en heb ze in al die jaren maar twee maal nodig gehad, waarvan ik een keer echt tevreden was.
                      maar als ik geen lid had geweest, dan had het me een pak meer geld gekost en de helft van onze vakantie naar de haaien geweest.
                      men (een vereniging) kan het niet altijd een ieder naar de zin maken, maar das geen reden niet lid te zijn.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Lid voor het Leven

                        Stel Ik stop met mijn hobby "fotografie" en heb nu interesses in heel andere zaken. Wat heb ik dan nog aan een eventueel BD lidmaatschap?
                        ANWB, Touring (voor de Belgen) zijn een soort verzekering en daar ligt het natuurlijk heel anders. Niet vergelijkbaar.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Lid voor het Leven

                          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          men (een vereniging) kan het niet altijd een ieder naar de zin maken, maar das geen reden niet lid te zijn.
                          grt,bouk.
                          Een reden om van één of andere vereniging lid te zijn, staat ons vrij, zie art. 27 en bepalen we gelukkig maar zelf.

                          Mvg.
                          Robert
                          Mvg.
                          Robert
                          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                          Comment


                          • #14
                            Re: Lid voor het Leven

                            Theokus sta nu nog achter het bestuur maar is dat voor het leven ?
                            Ik vind een lidmaatstaf een signaal naar de bewindsvoeders van je doet het goed ,als ik mezelf niet kan verenigen met het huidig RvB dan stop ik onmiddellijk met mijn lidgeld te betalen . Vergeet echter niet dat een lid mede-verantwoordelijkheid draagt ten opzichte van een vzw.
                            Dus een lidmaatschap voor het leven zou ik nooit doen in een vereniging , je weet trouwens nooit wat er gebeurt .
                            De ander voorbeelden die hier aangehaald zijn voor mij van een andere orde .

                            Comment


                            • #15
                              Re: Lid voor het Leven

                              Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                              Wel ik ben blij dat ik met het stoppen van mijn lidmaatschap mijn ongenoegen heb kunnen uitdrukken over de manier waarop het forum gerund wordt. Moest ik een eenmalige bijdrage hebben gedaan voor het leven, dan had ik dat niet gekund.

                              Dave
                              Die gedachte is ook reeds eens bij mij opgekomen, maar dan vind ik dat ik er ook niet meer zou moeten komen.
                              Volgens mij zou er wel een groter onderscheid in gebruiksmogelijkheden moeten zijn, tussen betalende en niet betalende gebruikers.

                              Het runnen van het forum, daar zijn ze met velen voor, en de ene moderator is dan ook de andere niet, en de ene tolereerd meer dan de andere, tenslotte zijn het ook mensen met een bepaalde eigenheid, en nogal dikwijls is het gemakkelijk om iemand met de vinger te wijzen, terwijl we het eigenlijk gemakkelijk zelf zouden kunnen oplossen.

                              Het moet zijn Dave dat ze hier nog zo moeilijk niet doen, want je hebt nog steeds je lidnummer in je gebruikersprofiel staan.

                              Even terzijde, voor mij mogen ze gerust nog een paar samenwerkingen aangaan, ik zou voorstellen dat BD zich lid maakt van het CVB, wat als groep niet zo duur is, maar met een bijbetaling van ergens rond de 15 €, ben je ook CVB lid wat een paar belangrijke voordelen bied, zoals bijvoorbeeld het vrij gebruik van muziek in een presentatie, verzekering Burgerlijke Aansprakelijkheid (en rechtsbijstand) én een verzekering lichamelijke ongevallen, mogelijkheid om gemakkelijker aan wedstrijden mee te doen een lidkaart met belangrijke mogelijkheden, aansluiting bij het FIAP, opend vele deuren en sommigen beschouwen het bijna als een perskaart, en nog een driemaandelijks magazine, (geen concurrentie tegen shoot), wees gerust.
                              Deze aansluitmogelijkheid zou er voor mij als vlaming mogen bijzitten.

                              CVB (Centrum voor beeldexpressie) KLIK
                              Last edited by Guest42; 12 september 2009, 17:39.

                              Comment

                              Working...
                              X