Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn tenen krollen in de schoenen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn tenen krollen in de schoenen

    Man man man, wat kunnen de verslaggevers F1 van de vrt een stuk zagen. Kennen die nu echt niets van F1 dan gewoon vertellen wat ze zien. Al de rest, waaronder de taktiek, gaat volledig aan hen voorbij. Ik snak naar het commentaar van Olav Mol op RTL4. Die kent elk schroefje van de wagens en heeft een taktisch inzicht dat , zelf ben je geen F1 fan, je toch onmetleijk boeit.
    Maandag beginnen te zoeken naar een mogelijkheid om een schotel te plaatsen hier.
    Dan ben ik tenminste van dat gezaag van de vrt af. (sorry vrt mijn gedacht wat dit betereft)

  • #2
    Re: Mijn tenen krollen in de schoenen

    NU op tv ???
    Parijs-Brussel is te zien nu op één.

    Voor F1 zou ik eerder kiezen voor de BBC.
    Die hebben veel vooraf.... en de rest natuurlijk.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Mijn tenen krollen in de schoenen

      Daarom kijk ik naar de BBC. Ook leuk om de comments van Coulthard en Jordan te horen.
      Homo Sapiens Pentaxiensis

      Comment


      • #4
        Re: Mijn tenen krollen in de schoenen

        Oorspronkelijk geplaatst door Peter K Bekijk bericht
        Daarom kijk ik naar de BBC. Ook leuk om de comments van Coulthard en Jordan te horen.
        Hahah, goed zo Peter
        Wij zijn de kenners hee
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: Mijn tenen krollen in de schoenen

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          NU op tv ???
          Parijs-Brussel is te zien nu op één.

          Voor F1 zou ik eerder kiezen voor de BBC.
          Die hebben veel vooraf.... en de rest natuurlijk.
          Op tv? ja ja. Daarnet wel (tot 15 uur toch).
          Op één+ of was het canvas+? Alleszins één van beiden. .

          Voor de F1 liefhebbers probeer F1 eens via RTL4 naar te kijken. Een wereld gaat voor je open!.

          Comment


          • #6
            Re: Mijn tenen krollen in de schoenen

            Ik kijk op BBC ..was wel leuk. Coulthard en Jordan die het met elkander niet eens waren. Goed dat de reporter er een einde aan maakte. Anders waren ze nog aan het discussieren

            En die op de VRT vertellen niet altijd wat ze zien , ze slaan er ook nog in om de ene rijder met de andere te verwarren.

            Comment


            • #7
              Re: Mijn tenen krollen in de schoenen

              Coulthard en Jordan die het met elkander niet eens waren.
              Vooral de sneer 'You are Maclarenised' van Jordan aan Coulthard vond ik redelijk hilarisch
              Homo Sapiens Pentaxiensis

              Comment


              • #8
                Re: Mijn tenen krollen in de schoenen

                Oorspronkelijk geplaatst door Peter K Bekijk bericht
                Vooral de sneer 'You are Maclarenised' van Jordan aan Coulthard vond ik redelijk hilarisch
                ik volg was een dikke steek

                Tot voor kort keek ik naar La Deux omdat de commentaar daar toch wel iets beter is. Maar sinds ik heb ontdekt dat ze ook op de BBC uitzending geven... alleen al voor de gridwalk met Martin Brundle zou je het doen, das altijd schitterend
                [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

                Comment


                • #9
                  Re: Mijn tenen krollen in de schoenen

                  Oorspronkelijk geplaatst door cee37 Bekijk bericht
                  ik volg was een dikke steek

                  Tot voor kort keek ik naar La Deux omdat de commentaar daar toch wel iets beter is. Maar sinds ik heb ontdekt dat ze ook op de BBC uitzending geven... alleen al voor de gridwalk met Martin Brundle zou je het doen, das altijd schitterend
                  Vind dat zelfs straf omdat die dat toestaan, zo op het laatste moment.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mijn tenen krollen in de schoenen

                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Vind dat zelfs straf omdat die dat toestaan, zo op het laatste moment.
                    Hij loopt er wel niet alleen als reporter, nog een pak anderen proberen hem na te doen

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mijn tenen krollen in de schoenen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
                      Hij loopt er wel niet alleen als reporter, nog een pak anderen proberen hem na te doen
                      o.a. de nederlanders van rtl4

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mijn tenen krollen in de schoenen

                        ik kijk F1 sinds jaar en dag bij de RTBF......weten van wanten en geven correcte info...soms wel een beetje TE enthousiast ..........
                        Sony RX10 Mark IV
                        nog een fijne dag verder!
                        Guido

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mijn tenen krollen in de schoenen

                          Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
                          Hij loopt er wel niet alleen als reporter, nog een pak anderen proberen hem na te doen
                          "Proberen" idd ... zoals enkele weken geleden met dat madammeke bij de GP in Spanje!
                          Met zo'n reporter-team hebben ze vaak echt wel een streepje voor op de anderen! Ik heb intussen ook La Deux definitief ingewisseld voor de BBC: informatief, to the point en bovenop vaak hilarisch!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mijn tenen krollen in de schoenen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
                            "Proberen" idd ... zoals enkele weken geleden met dat madammeke bij de GP in Spanje!
                            Met zo'n reporter-team hebben ze vaak echt wel een streepje voor op de anderen! Ik heb intussen ook La Deux definitief ingewisseld voor de BBC: informatief, to the point en bovenop vaak hilarisch!
                            Maar hij is een gentleman " excuseerde zich nadien "

                            Comment


                            • #15
                              Re: Mijn tenen krollen in de schoenen

                              Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
                              Maar hij is een gentleman " excuseerde zich nadien "
                              en maakte zich vervolgens zeer snel uit de voeten!

                              Comment

                              Working...
                              X