Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vauban

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vauban

    Langs de Normandische kust vind je verschillende bouwerken van deze grootmeester in vestingswerken
    dit zijn dan nog niet de grootste

    de grote toren op Ile Tatihou



    het binnenhof van deze toren
    liep met eb geheel leeg bij vloed was de toren omgeven van water



    kleinere verdedigings toren in Port-en-Bessin

    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

  • #2
    Re: Vauban

    Je foto's zijn technisch van een zeer lage kwaliteit. De scherpte spat niet van het scherm, en dat is nadelig voor de hele foto. Je kan misschien wat lezen in verband met fotoworkflow en het toepassen van USM op gepaste wijze.

    Die meeuw proberen highlighten, niet goed. Probeer het iets subtieler.

    Verder zijn de foto's erg flets en saai (sorry), het "werkt" hier gewoon niet.

    Merk op dat deze opmerkingen louter en alleen te maken hebben met "postproductie", die niets met het nemen van de foto's zelf. Spijtig genoeg is een goede postproductie essentieel voor succesvolle foto's.

    Als kers op de taart voor dit negativisme: de kaders zijn een no go voor mij.

    Maar: als je zelf volledig achter deze beelden staat, geen reden om het bovenstaande in acht te nemen
    flickr

    Comment


    • #3
      Re: Vauban

      Ik volg hierboven voor een klein stukje. De eerste foto vind ik qua compo niet slecht, je kan daar het contrast misschien wat verhogen en wat meer aan de niveaus sleutelen. De rest volg ik hierboven.

      Comment


      • #4
        Re: Vauban

        Mooie compositie in de tweede foto.

        Comment


        • #5
          Re: Vauban

          een zeer mooie 2de Lily


          gtjs

          jeannot

          Comment

          Working...
          X