Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

google

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • google

    hebben die nu een groter lettertype, of is er weer wat versteld in mijn bakske
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: google

    't zal aan Uw bakske liggen.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: google

      alles is normale grootte, behalve hetgeen ik intik in de zoekbalk ( de grote midden)
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: google

        Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
        hebben die nu een groter lettertype, of is er weer wat versteld in mijn bakske
        Dat was me hier ook opgevallen! En ik zit in Canada...dus ge zijt niet de enige.

        Groetjes,
        Ann

        Comment


        • #5
          Re: google

          De tekst van de twee knoppen en wat je typt in de zoekbalk is inderdaad ook hier groter geworden... BAH

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment


          • #6
            Re: google

            Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
            alles is normale grootte, behalve hetgeen ik intik in de zoekbalk ( de grote midden)
            Jep, ook gezien.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: google

              "Google's actual web-based search home page isn't a primary interface for most experienced web browsers these days, and its dimensions were definitely set before high-resolution, wide-screen monitors came along. So Google bumped up its size, making the search box bigger and the font sizes larger for text input and search suggestions. Small, but definitely helpful change."

              Google's actual web-based search home page isn't a primary interface for most experienced web browsers these days, and its dimensions were definitely
              Nikon D300, F70, 17-55 f/2.8, 50mm f/1.8

              Comment


              • #8
                Re: google

                oppassen met google he. Als je in google google intikt komt het hele internet in een lus terecht met desastreuze gevolgen voor surfers over heel de wereld.


                dat maak ik soms collega's wijs. Onvoorstelbaar hoeveel mensen dat geloven
                The Knight That Says Ni...kon

                Comment


                • #9
                  Re: google

                  Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                  oppassen met google he. Als je in google google intikt komt het hele internet in een lus terecht met desastreuze gevolgen voor surfers over heel de wereld.
                  dat maak ik soms collega's wijs. Onvoorstelbaar hoeveel mensen dat geloven
                  Het is alsof je het zelf ook gelooft.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: google

                    Hier, een andere locatie, een ander bakske, zoals vanouds
                    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                    George Orwell

                    Comment


                    • #11
                      Re: google

                      Inderdaad, heb hetzelde ondervonden, groter lettertype. Dacht eerst dat het sinds de laatste microsoft updates was
                      I love my D500

                      Comment


                      • #12
                        Re: google

                        Ook hier is het inderdaad groter dan voorheen ............
                        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                        Comment


                        • #13
                          Re: google

                          idem, is irritant - waarom draag ik anders 'n bril...
                          I don't have a drinking problem except when I can't have a drink.

                          Comment

                          Working...
                          X