Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke lenzen voor beginner bij Nikon D90?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke lenzen voor beginner bij Nikon D90?

    Hallo,

    ik ben een beginner en van plan om digitale reflexcamera aa te kopen. Ik denk aan een Nikon D90.
    Ik wil graag de eenvoudige familiefoto's als landschappen en natuur, dieren kunnen fotograferen. Niet direct bewegende zaken zoals sport, etc.

    Ik wil ook bij de D90 minstens 1 lens kopen en nog liever 2.
    Bij Konijn zie ik een set van de D90 body + lenzen Nikon 18-105 VR en 70-300 VR.

    Is dit een goede keuze ? Kan ik al wat doen met deze lenzen ?
    Alvast bedankt voor jullie advies

    mvg

    Erik

  • #2
    Re: Welke lenzen voor beginner bij Nikon D90?

    Neem een Tamron 17-50 2.8 + een Nikkor 70-300 VR.

    Dat gaatje merk je niet en je hebt top- tot zeer goede kwaliteit.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Welke lenzen voor beginner bij Nikon D90?

      Ik ga dit weekend (hopelijk ) ook een D90 kopen met de Tamron 18-200
      Zeker goede lens voor beginner, al zullen velen hier zeggen dat ze zo'n allround lens niet zien zitten.

      Later ga ik er zeker nog de Nikon 50 mm f1.8 bij kopen
      en wie weet wat er nog volgt
      Dit is ook mijn eerste dSLR

      Ik koop dit aan bij Foka uit Rotterdam, véél goedkoper dan hier in België
      Using the camera to defeat the habit of not seeing

      Comment


      • #4
        Re: Welke lenzen voor beginner bij Nikon D90?

        Oorspronkelijk geplaatst door nice_nicce Bekijk bericht
        Ik ga dit weekend (hopelijk ) ook een D90 kopen met de Tamron 18-200
        Zeker goede lens voor beginner, al zullen velen hier zeggen dat ze zo'n allround lens niet zien zitten.

        Later ga ik er zeker nog de Nikon 50 mm f1.8 bij kopen
        en wie weet wat er nog volgt