Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bd life

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bd life

    Ik zou willen vragen wie er net zoals mij totaal de evolutie van bd life nog verstaat , er zijn zoveel topics gestart over het hoe en waarom .
    Wat mij nog het meest stoort is dat iedereen iets wil toevoegen aan bd life dat er om de 5 minuten wel een up-date gebeurd.
    Ben ik de enige die me hieraan stoort .
    Ik laat me niet uit over bd life als evenement enkel over de berichtgeving .
    Ik ben we terdegen bewust dat ik tegen zere schenen schop maar AUB alle neuzen in dezelfde en gecoördineerde richting.
    Ps kan uit een topic oudeknoken rëunie opmaken dat daar ook een AV doorgaat ?
    Het is niet mijn bedoeling mensen aan te vallen dus wens ikzelf niet aangevallen te worden .
    Mvg Micka

  • #2
    Re: bd life

    Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
    Ps kan uit een topic oudeknoken rëunie opmaken dat daar ook een AV doorgaat ?
    Heb geen commentaar op je andere bemerkingen, maar als ik het juist heb valt die "ouweknokenreünie" NIET samen met BDLive, maar met de AV eind oktober.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: bd life

      Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
      er zijn zoveel topics gestart over het hoe en waarom .
      en nog kan niemand het evenement correct bij naam noemen... Het is BD liVe...
      BD0910BE

      Comment


      • #4
        Re: bd life

        tja..en nu is er weer een geopend!
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: bd life

          Zolang er maar leven (LiFe) is, blijft het onderwerp levend (LiVe - kort voor Alive).
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: bd life

            LesC
            Je hebt hem .
            Nog een topic ,ik dacht het niet , zoek eens met de zoekfunctie Belgiumdigitallivedeze staat er ni bij
            Ps. kan uit EEN topic oudeknoken rëunie opmaken dat daar ook een AV doorgaat ?

            Comment


            • #7
              Re: bd life

              Micka, je hebt DEZE toch al gelezen in het VZW-forum, niet?

              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment

              Working...
              X