Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De WII . . .

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De WII . . .

    Er is ooit een draadje hierover gestart maar dat dateert van enkele jaren terug . . . zijn er ondertussen al updates gekomen wat deze spelconsole betreft? En waar kan je die tegenwoordig het best aanschaffen, eventueel ook online?
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: De WII . . .

    De kids van mijn vriendin hebben een WII en heb er ook enkele keren mee gespeeld.
    Niet slecht, echt niet. Ik heb hun de dansmat gekocht en tot tevredenheid besteld bij
    http://www.consoleshop.be/area/2504/nintendo-wii.html (onderdeel van Cool Blue).
    Ikzelf heb het voor de PS3 (grafisch meer gelikt) maar de WII vind ik ook .

    Wat bedoel je met updates? Software updates? Hardware add-ons? Voor dat laatste krijg je zeker meer uitleg op de bovenstaande link.

    Comment


    • #3
      Re: De WII . . .

      ok, bedankt voor de snelle reactie
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: De WII . . .

        Ik heb ook een WII maar bij mij was die na 2 maanden meer stof aant vangen dan iets anders...
        Heb er ook een PS3 naast staan waar ik wel regelmatig op speel.
        Nikon D80,D700 | 2x Nikon SB-600 | Nikkor AF-S 18-135 f/3.5 - 5.6 (kitlens) | Nikkor AF-S 70-300 f/4.5 - 5.6 VR | AF-Nikkor 35-70 | Sigma 70-200 f/2.8 HSM APO Macro
        Foto-Alex

        Comment


        • #5
          Re: De WII . . .

          Hardware updates aan de console zelf zijn er niet.. de software zelf wordt wel aangepast (als je wifi hebt).

          Waar kopen ? Geen idee van de beste prijs.. vergelijk online shops en promoties in reclamekrantjes, zeker in een bundle met de nieuwe wii sports games zijn er interessante zaken te doen als je die spelletjes wil.
          Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

          Comment


          • #6
            Re: De WII . . .

            onze Wii is gekoppeld aan onze WIFI en in de setup kunt je kijken of je de recentste versie van de software hebt en desnoods een update doen.

            Ik heb alvast Serena Willams verslagen .... nu Kim nog
            mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

            IMac/IPad/Mac Air 
            D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

            Comment


            • #7
              Re: De WII . . .

              Oorspronkelijk geplaatst door vyruz Bekijk bericht
              Ik heb ook een WII maar bij mij was die na 2 maanden meer stof aant vangen dan iets anders...
              Indien je ooit van plan bent die WII weg te doen, mag je mij alvast eens een seintje geven.
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

              Comment


              • #8
                Re: De WII . . .

                Ik heb net mijn WII de deur uit gedaan.
                In het begin is het echt een 'WOW'-gevoel maar hij gaat snel vervelend.
                Graphics stellen niet veel voor, het bewegen is leuk maar gaat ook al snel vervelen.
                Daarom heel mijne boel verkocht. PS3 draait hier nog steeds en gaat niet weg

                Comment


                • #9
                  Re: De WII . . .

                  toch wat oppassen met de Wii

                  Comment


                  • #10
                    Re: De WII . . .

                    Oorspronkelijk geplaatst door prisma Bekijk bericht
                    Ik heb net mijn WII de deur uit gedaan.
                    In het begin is het echt een 'WOW'-gevoel maar hij gaat snel vervelend.
                    Graphics stellen niet veel voor, het bewegen is leuk maar gaat ook al snel vervelen.
                    Daarom heel mijne boel verkocht. PS3 draait hier nog steeds en gaat niet weg
                    hier ook van dat!!

                    voor sport games, tennis, golf, .... (wii sports of nu wii sports resort) echt super niet te evenaren! wii fit enzo met het balance board zal ook wel leuk zijn.


                    Maar waarom ik heb heb buitengekegeld en een ps3 gekocht heb:

                    deftige games genre battelfield zijn minder aantrekkelijk. maar das ieders zijn ding
                    nikon stuff

                    Comment


                    • #11
                      Re: De WII . . .

                      Een tweetal maanden geleden is de Wii Motion+ uitgekomen. Dit is een klein apparaat dat je onderaan de gewone Wii controller moet bevestigen. Met de Motion+ wordt beweging veel realitischer weergegeven dan vroeger.

                      Er zijn nog maar enkele games uit die gebruik maken van de Motion+.
                      - Wii sports resort
                      - EA sports PGA tour
                      - EA sports Grand Slam tennis
                      er zullen er ondertussen nog wel een paar bijkomen zijn.

                      Persoonlijk heb ik EA sports PGA tour. Voor dit type spel kan er toch geen enkele console tippen aan de Wii.
                      Dit geeft toch wel een vrij realistische golf ervaring, echt een prachtig spel.
                      Je moet hier geen wonderen verwachten van de graphics, maar de gameplay is ongelofelijk goed.
                      Canon EOS 50D - EF 28-135mm IS USM - EF-S 18-55 - EF 50 f/1.8 II - EF 70-300mm IS USM - speedlite 430 EX
                      Onderwaterset: Canon Powershot G15, Ikelite behuizing, INON S-2000 flits.

                      Comment


                      • #12
                        Re: De WII . . .

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sam Jae Bekijk bericht
                        toch wat oppassen met de Wii
                        Even opgezet spel als deze

                        Mvg,
                        Frederic

                        Comment

                        Working...
                        X