Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

jezelf voorstellen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • jezelf voorstellen ?

    is er ergens een topic waar een nieuw lid zich kan voorstellen ? of doen jullie daar niet aan ?
    nikon coolpix P7800 en bewerking in helixon filter
    www.mooisvanme.blogspot.com

  • #2
    Re: jezelf voorstellen ?

    De meeste nieuwelingen zijn ongeduldig en willen zo snel mogelijk het product van hun vlijt laten zien. In het beste geval gebeurt de voorstelling bij de eerste foto.

    Jij hebt blijkbaar meer geduld. Een goede eigenschap voor een fotograaf(e).

    Welkom op BD!
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: jezelf voorstellen ?

      Oorspronkelijk geplaatst door poppymieke Bekijk bericht
      is er ergens een topic waar een nieuw lid zich kan voorstellen ? of doen jullie daar niet aan ?
      Als ik je openbaar profiel bekijk, zou je misschien daar al kunnen beginnen. Als woonplaats "ergens in het Antwerpse" is wat mij betreft nogal vaag. Nu, jij bent wel niet de enige die geen woonplaats opgeeft en het is dan ook je volle recht, maar soms is het gemakkelijker om iemand een goed antwoord op bepaalde vragen te kunnen geven.

      Mvg.
      Robert
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

      Comment


      • #4
        Re: jezelf voorstellen ?

        Er is wel een topic met zelfportretten .
        about.me/stijnv

        Comment


        • #5
          Re: jezelf voorstellen ?

          hmm, ik wil wel wat over mezelf vertellen, maar mijn adres zomaar op een forum zetten doe ik niet... Lijkt me ook niet relevant, ergens in het antwerpse lijkt me duidelijk genoeg...

          Maar ik zal mezelf in functie van dit forum hier even voorstellen dan :

          ik fotografeerde vroeger met een oude reflexcamera en drukte zelf zwart/wit af.
          Nu gebruik ik een canon ixusfototoestelleke en ben ik minder intensief bezig met het maken van foto's als doel, wel als middel.
          Ik heb totaal geen kaas gegeten van fotobewerking op pc, en vergroot alleen soms het contrast of snij uit met picasa.

          Ik maak foto's van de juwelen die ik maak, van de bloemen en planten in mijn tuin, van de sociale activiteiten die ik meedoe , uitstapjes , het dagdagelijkse leven eigenlijk.
          Ik hou van mooie foto's, die een verhaal vertellen, waar als er mensen op staan 'echte' mensen op staan .
          Ik hou niet van p-magazine fotoshoots van vrouwen omdat het vrouwen toont zoals ze niet zijn...

          en ik heb hier al mooie plaatjes zien voorbij komen
          nikon coolpix P7800 en bewerking in helixon filter
          www.mooisvanme.blogspot.com

          Comment


          • #6
            Re: jezelf voorstellen ?

            Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
            Er is wel een topic met zelfportretten .

            merci stijn !
            nikon coolpix P7800 en bewerking in helixon filter
            www.mooisvanme.blogspot.com

            Comment


            • #7
              Re: jezelf voorstellen ?

              Popemieke welkom bij de meest besproken site van Belgie.
              We hopen allen van harte dat je hier je gading gaat vinden kwa techniek op fotografisch gebied.
              Ik stel voor dat je eerst eens goed de regeltjes leest van wat kan en niet kan en even de tips en tricks doorbladerd op de site. Met je achtergrond kunnen we ons al verheugen op je eerste posts..
              1 gouden tip.Wees niet te snel tevreden en wees selectief en creatief.
              Je zal er velen mee verblijden en zeker kritieken moeten slikken die soms positief zijn maar ook zeer dikwijls negaftief wat alleen maar is om je te helpen.
              We gaan zeker ons best doen.
              Dus ik zou zeggen...Schiet maar raak..Maar wel juist..
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • #8
                Re: jezelf voorstellen ?

                Oorspronkelijk geplaatst door poppymieke Bekijk bericht
                en ben ik minder intensief bezig met het maken van foto's als doel, wel als middel.
                das een heel goeie en welkom op de site.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: jezelf voorstellen ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door poppymieke Bekijk bericht
                  hmm, ik wil wel wat over mezelf vertellen, maar mijn adres zomaar op een forum zetten doe ik niet... Lijkt me ook niet relevant, ergens in het antwerpse lijkt me duidelijk genoeg...
                  snip
                  Groot gelijk ... je volledige persoonlijke gegevens op het net zetten is sowieso absolute waanzin ... sommigen zijn wat dat betreft ongelofelijk naief ... zet je gegevens op het net en dan zeg je eens "wel we gaan volgende week voor twee weken op verlof naar ... welke lens neem ik mee" mogelijk bingo als je terugkomt

                  Comment


                  • #10
                    Re: jezelf voorstellen ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door poppymieke Bekijk bericht
                    hmm, ik wil wel wat over mezelf vertellen, maar mijn adres zomaar op een forum zetten doe ik niet... Lijkt me ook niet relevant, ergens in het antwerpse lijkt me duidelijk genoeg...

                    Maar ik zal mezelf in functie van dit forum hier even voorstellen dan :

                    ik fotografeerde vroeger met een oude reflexcamera en drukte zelf zwart/wit af.
                    Nu gebruik ik een canon ixusfototoestelleke en ben ik minder intensief bezig met het maken van foto's als doel, wel als middel.
                    Ik heb totaal geen kaas gegeten van fotobewerking op pc, en vergroot alleen soms het contrast of snij uit met picasa.

                    Ik maak foto's van de juwelen die ik maak, van de bloemen en planten in mijn tuin, van de sociale activiteiten die ik meedoe , uitstapjes , het dagdagelijkse leven eigenlijk.
                    Ik hou van mooie foto's, die een verhaal vertellen, waar als er mensen op staan 'echte' mensen op staan .
                    Ik hou niet van p-magazine fotoshoots van vrouwen omdat het vrouwen toont zoals ze niet zijn...

                    en ik heb hier al mooie plaatjes zien voorbij komen
                    Dat is een feit, mooie plaatjes vind je hier zeker kijk maar naar the" Hall of Fame"
                    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                    Comment


                    • #11
                      Re: jezelf voorstellen ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door poppymieke Bekijk bericht
                      Ik hou niet van p-magazine fotoshoots van vrouwen omdat het vrouwen toont zoals ze niet zijn...
                      Oops, dan best niet te veel in Showcase mensen en modellen gaan zien

                      Niettemin welkom !
                      Al doende leert men...

                      Flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: jezelf voorstellen ?

                        Welkom op BD

                        Comment


                        • #13
                          Re: jezelf voorstellen ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                          Nu, jij bent wel niet de enige die geen woonplaats opgeeft en het is dan ook je volle recht, maar soms is het gemakkelijker om iemand een goed antwoord op bepaalde vragen te kunnen geven.

                          Mvg.
                          Robert
                          Ik volg Robert. Ik zet ook mijn adres niet te kijk, maar iedereen mag wel weten dat ik in Lochristi woon, dus niet "ergens in het Gentse".
                          Natuurlijk beslist iedereen daar vrij over.
                          Alleszins welkom op BD. En laat de foto's maar komen.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • #14
                            Re: jezelf voorstellen ?

                            same! welkom poppymieke!

                            mm
                            ∏__|_ ∏__|_
                            "no rules, great shots"
                            Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                            Comment

                            Working...
                            X