Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PT-04 wireless trigger set for flash - VERKOCHT !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Ander Merk ] PT-04 wireless trigger set for flash - VERKOCHT !

    Ik heb eigenlijk liefst degelijk omgevings licht om mijn auto's te fotograferen, ik heb blijkbaar niet het geduld om de strobist manier fatsoenlijk aan te leren, daarom gaat mijn uitgebreide trigger set in de verkoop, kan iemand anders voor een prijsje er nuttiger dingen mee doen, bij mij blijven ze toch in de tas zitten

    2x PT-04 trigger (deze gaat dus op de camera, altijd nuttig om een backup te hebben)


    2x PT-04C receiver (dit zijn de speciale triggers waar twee hotshoe flitsers tegelijk op kunnen voor extra veel licht )
    Hier zitten ook twee verloop stekkers bij zodat ze via 3.5mm of 6.35mm plug op een studioflits aangesloten kunnen worden.


    3x PT-04 receiver (de klassieke ontvangers voor één hotshoe flits of via PC Sync connectie)


    Beide types receivers werken op AAA batterijen, ik gebruikte er GP ReCyKo (wordt blijkbaar zo geschreven) in en dat werkte perfect, heb de hele set maar twee keer gebruikt en het ligt (of moet ik zeggen 'licht') me gewoon niet om auto's in te flitsen.

    Ik heb voor deze hele set in totaal bijna $90 (iets meer dan €62) betaald begin dit jaar, werken perfect en hebben een goede 'range', ik gebruikte ze om auto's buiten extra te belichten dus dan moeten de flitsers vrij ver uit elkaar staan en ikzelf met de trigger ook redelijk ver om heel de wagen in beeld te krijgen.

    Doe een redelijke bod en je kan aan de slag in de strobist wereld

    UPDATE : verkocht

    Mark

    PS : de GP batterijtjes zijn niet inbegrepen in deze aanbieding ...
    Last edited by LamboCars; 13 september 2009, 11:23.
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Working...
X