Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pro duo geheugenkaartjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • pro duo geheugenkaartjes

    Dat zit in mijn compactje, maar mijne Hama lezer leest die niet meer, ook niet op sommige pc's met card-readers, wel in een ding dat uit de wibra komt en via de kabel van toestel naar pc. Die Hama lezer neemt wel andere formaten aan ( die van wibra ook). Mijn conclusie is dus ( subjectief) geen memory pro duo meer (Sony) maar CF of SD.
    Trouwens die pro memory zijn nog duur ook.
    Iemand van dezelfde mening?

    Even iets anders, laatst zag ik hier een adapter CF waar een SD inkon, kan ik dan in mijne Canon een SDHC steken via die adapter?
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: pro duo geheugenkaartjes

    Hoeveel kost een kaartlezerke nu nog?
    Daarvoor kunt ge toch niet veel sukkelen?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: pro duo geheugenkaartjes

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Hoeveel kost een kaartlezerke nu nog?
      Daarvoor kunt ge toch niet veel sukkelen?
      Is waar, blijft toch dat ik pro duo duur vind, in vergelijking met andere kaartjes
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: pro duo geheugenkaartjes

        had nog een ander kaartlezerke, maar daar werkt het SD gedeelte weeral niet, heb ineens een ander gekocht ( weer HAMA, is het goedkoopste)
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

        Comment

        Working...
        X