Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oldtimer prairi canada (herwerkt)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • oldtimer prairi canada (herwerkt)

    Deze foto heb ik herwerkt. Wat vinden jullie ervan?



    vriendelijke groeten Bart

  • #2
    Re: oldtimer prairi canada (herwerkt)

    In de showcase plaats men zijn beste opnamen en bewerkingen. Uit je posting blijkt dat je graag commentaar wil krijgen op je bewerking. Ik adviseer je de foto elders te plaatsen. Op één van de vele andere forums die wel geschikt zijn voor een bespreking van je bewerkingen.

    Comment


    • #3
      Re: oldtimer prairi canada (herwerkt)

      Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk bericht
      In de showcase plaats men zijn beste opnamen en bewerkingen. Uit je posting blijkt dat je graag commentaar wil krijgen op je bewerking. Ik adviseer je de foto elders te plaatsen. Op één van de vele andere forums die wel geschikt zijn voor een bespreking van je bewerkingen.
      Beetje eigenaardig antwoord van u, gezien je het in uw commentaar zelf zegt...

      Het is zeker en vast een knappe bewerking!
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

      Comment


      • #4
        Re: oldtimer prairi canada (herwerkt)

        Ja goed werk geleverd met je bewerking!
        De lucht zou nog wat meer contrast /wolken/nevels moeten hebben,dan heeft de foto de exact goede sfeer.



        Walter
        D850

        Comment


        • #5
          Re: oldtimer prairi canada (herwerkt)

          Ik vind deze bewerking prima. De contrasten zijn hier heel mooi en die oldtimer past hier mooi in het landschap. Knap gezien, knap vastgelegd en mooi bewerkt!

          Groetjes,
          Ann

          Comment


          • #6
            Re: oldtimer prairi canada (herwerkt)

            bedankt voor jullie reacties

            Comment


            • #7
              Re: oldtimer prairi canada (herwerkt)

              Ik denk zonder bewerking of met een andere dat hij beter geweest zou zijn. Van deze ben ik dus niet wild. Vooral die waas rond de horizon stoort.
              De compo op zich vind ik wel geslaagd.
              I put the sexy in dyslexia

              Comment


              • #8
                Re: oldtimer prairi canada (herwerkt)

                Dit was de vorige foto ( enkel bewerkt met de kleuren en contrast). De horizon lijn was storend omdat die gelijk liep met het dak van de wagen, dit was vooral de reden van de bewerking.Bij de update heb ik ( geprobeerd) een wat mistig effect toegevoegd aan de horizon. Ook de lampen van de wagen heb ik opgelicht.

                Vriendelijke groeten Bart

                Comment

                Working...
                X