Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urban movie world

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Urban movie world

    Een dagje in Duitsland Wovieworld geweest.Het was plezant en een aanrader.Dit was het decor van een heuse film stunt filmset.Of toch een gedeelte.Buien en zon wisselden elkaar af..Net toen er zwarte wolken voorbij trokken shoot ik deze..In twee versies..jullie mogen raden welke mijn favoriet is.









    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

  • #2
    Re: Urban movie world

    Allebei mooie foto's. Jij kiest voor de tweede en ik voor de eerste
    Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

    Comment


    • #3
      Re: Urban movie world

      2 heel knappe

      De kleuren doen het hier voor mij
      En voor jou ook denk ik
      --- Panasonic FZ 50---
      ---Canon Eos 450D---

      Comment


      • #4
        Re: Urban movie world

        Voor mij heeft de tweede meer ( en misschien zou een zw/kleur geblende versie ook wel mooi zijn )

        Maar,het gebouw helt aan de linkerkant wat naar links,wat in deze compo wat stoort vind ik.



        Walter
        D850

        Comment


        • #5
          Re: Urban movie world

          geef mij maar de tweede
          nikon coolpix s9100

          Comment


          • #6
            Re: Urban movie world

            Ik ge inderdaad voor de tweede omdat zwart-wit wel mijn ding is.
            De muur die overhelt is een resultaat van de breedbeeld lens..Wat mij eigenlijk niet stoort..je aandacht wordt trouwens voldoende afgeleid naar de onderwerpen die er zich bevinden. Deze kan ik wel corigeren maar aangezien de vele bezoekers en weinig reacties ben ik niet snel geneigd om deze te wijziggen. Toch bedankt voor de opmerking.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #7
              Re: Urban movie world

              Die foto past perfect in zw:wit dus die tweede!

              Comment


              • #8
                Re: Urban movie world

                Hoewel ik een ZW fan ben èn ik de vroegere zwartwitjes van TS zeer zeker kan smaken vind ik hier #1 beter dan #2. Waarom ? De kleuren spatten ervan af en het geeft een dramatische indruk maar bij twee is het beeld te soft, hetwelk zich uit aan de randen van de voorwerpen. Dit zegt meer over #1 dan over #2 want ik vind de zw ook meer dan geslaagd.

                Slu !

                Tjerri

                Comment

                Working...
                X