Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mediamarkt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mediamarkt

    Ik weet niet of dit wel de juiste plaats is om dit neer te typen.
    Ik was vandaag in mediamarkt antwerpen en vroeg om een 70-200 l F4 te testen (ben van plan om deze aan teschaffen). geen probleem verkoper heeft zelfs een nieuwe batterij open gedaan voor de 50D. Op de gebied geen klagen en top service. mijn vriendin die van gent afkomstig is vroeg of deze lens ook beschikbaar was in mediamarkt oostakker. hij zocht dit even op en zei ons da deze daar beschikbaar was voor 872 euro ipv 649 euro in antwerpen. Ik vind dit wel wat raar: de zelfde winkel keten, dezelfde lens en toch zo een verschil in prijs.

  • #2
    Re: mediamarkt

    Dat blijf je altijd houden met mediamarkt. Die vestigen werken allemaal apart. De aanbiedingen zijn ook in alle vestigingen verschillend.
    http://www.mariorentmeester.nl &
    http://www.hvzeeland.nl/ & http://www.zeeuwseregio.nl
    | D90 | D200 + grip | 50 1.8 | 18-105 VR | 70-300 VR | SB-600 | SB-800 |

    Comment


    • #3
      Re: mediamarkt

      Oorspronkelijk geplaatst door Niels Pierlet Bekijk bericht
      872 euro ipv 649 euro
      Bel naar de andere vestiging? Misschien is het dezelfde prijs en indien je bij vertelt dat je het in Antwerpen hebt gezien voor 649€, gaan ze misschien de prijs verlagen. Het is een telefoontje of bezoekje.

      Comment


      • #4
        Re: mediamarkt

        Das zoiets van de MM he, ze lokken klanten door de mensen wijs te maken dat MM de goedkoopste is maar als je er iets koopt zonder prijzen te vergelijken kom je dikwijls bedrogen uit. Zoals je zelf ook al zegt zijn de prijzen tussen de verschillende vestigen al verschillend. Kijk ook maar eens naar hun site ze komen met slogans als zo gek niet of zoiets maar met prijzen komen ze niet, je weet pas wat het kost als je er binnnen bent en dan zijn ze van vele dingen nog duurder dan op een ander.
        Nu moet ik heerlijkheidshalve wel zeggen dat ik er ook wel eens kom om te bekijken en vast te houden maar kopen doe ik er niet, ik hou niet zo van zo een zaken waar ze je binnen een uur niet meer herkennen.
        D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

        Comment


        • #5
          Re: mediamarkt

          Als je hen in de winkel bvb deze link laat zien (in Antwerpen, want het moet binnen de 30 km zijn) zullen ze u ook de lens aan deze prijs verkopen maar of ze echt hun prijs in de computer aanpassen dat betwijfel ik.
          Of gewoon bij Fotorubens kopen natuurlijk, dat is ook een heel goede winkel, net als de Mediamarkt in Antwerpen.
          De prijs van die andere mediamarkt is absurd hoog, ik heb amper 50 euro meer betaald voor de IS versie
          Last edited by oermens; 5 september 2009, 23:38.
          Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

          Comment


          • #6
            Re: mediamarkt

            ken iem. die daar verkoper geweest is, mediamarkt is gemiddeld helemaal ni goedkoop, puur marketing....ze zetten ook niks op internet zodat je niet even kan gaan vergelijken . en om nadien voor paar eurookes terug te gaan maken ze het je ook ni makkelijk... maar je kan er wel alles rustig gaan bepotelen en als je iets specifiek wil kan je dus makkelijk eerst andere prijzen opzoeken ...

            Comment


            • #7
              Re: mediamarkt

              Prijzen bij mediamarkt hangen af van de concurrentie in de buurt. MM in Antwerpen heeft concurrentie van Rubens, Grobet en wat verderop van Konijn. MM in Oostaker heeft niks, nada concurrentie, alleen art en craft maar voor de rest niks dus daarom liggen de prijzen voor fotomateriaal heel wat hoger. Mijn Sigma 120-400 was in MM oostakker 400€ duurden dan in MM Antwerpen
              I love my D500

              Comment


              • #8
                Re: mediamarkt

                Persoonlijk heb ik alleen maar goede ervaringen met MM antwerpen
                Op het moment van de solden zijn er buitenkansjes te doen.

                Je moet natuurlijk wel weten welke de "internet" prijs is van hetgeen je wil kopen. Zoals bij alles dien je voorbereid te zijn.

                Service is ook stuk persoonlijker dan bijvoorbeeld konijn en kamera express.
                We all go a little mad sometimes. Haven't you?
                Eindelijk webstek http://patrickfranqui.zenfolio.com

                Comment


                • #9
                  Re: mediamarkt

                  Oorspronkelijk geplaatst door Niels Pierlet Bekijk bericht
                  Ik vind dit wel wat raar: de zelfde winkel keten, dezelfde lens en toch zo een verschil in prijs.
                  Hij doet moeite voor jouw en dan vraag je: kan ik hem ook bij je collega kopen en dan doet hij moeite omdat te voorkomen....
                  Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                  Comment


                  • #10
                    Re: mediamarkt

                    Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                    Hij doet moeite voor jouw en dan vraag je: kan ik hem ook bij je collega kopen en dan doet hij moeite omdat te voorkomen....
                    dat is omdat ik hem gezegt had dat dezelfde lens in mm oostende 699 koste. waarbij mijn vriendin vroeg wat ze dan in oostakker zou kosten. vandaar

                    Comment


                    • #11
                      Re: mediamarkt

                      Je moet hun barnumreclame wel op de juiste wijze interpreteren hé:
                      Er staat : "OP WEG NAAR DE GOEDKOOPSTE"
                      Ze zeggen dus niet dat ze de goedkoopste al ZIJN hé!

                      En iedereen maar denken: "als ik de wegwijzer op hun reclamepaneel volg dan kom ik vanzelf terecht bij de goedkooste winkel in de buurt"
                      ....slimme jongens hoor, die reclamemakers

                      Comment

                      Working...
                      X