Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Streaming video: freeware progje ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Streaming video: freeware progje ?

    Ik zou korte didactische filmpjes van 2 tot 3 minuten willen downloaden.
    Om op de computer te zetten en te tonen op locaties waar geen internet voorhanden is.
    Kent er iemand hier een freeware progje voor ?

    Ander vraagje: als ik een streaming video bekijk moet de exacte lokatie toch ergens op de pc te vinden zijn ? Maar waar ? Ik heb al onder temporarely internet files gekeken, maar kan niets vinden...
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Streaming video: freeware progje ?

    Als je met Safari werkt ga je naar Window -> Activity, en dan zoek je in de lijst naar het filmke (kijk naar de grootste) en dubbel-klik je. Het systeem zal het automatisch downloaden, je moet het wel nog een naam geven en een extentie. Neem als extentie .FLV en je kan het afspelen met VLC.

    Comment


    • #3
      Re: Streaming video: freeware progje ?

      Ik werk met XP en het zijn de filmpjes van www.beeldbank.nl

      Niet simpel om te downloaden hoor. Ik heb al vanalles geprobeerd....
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Re: Streaming video: freeware progje ?

        Is toch wel de moeite om (tijdelijk) Safari te installeren hoor (bestaat ook voor PC), ik heb het filmke op de hoofdpagina op 1 minuut binnen.

        Dany_

        Comment


        • #5
          Re: Streaming video: freeware progje ?

          Ik heb dit nog even bekeken en de filmpkes die ik zie staan allemaal op YouTube. Als je op het filmpje klikt begint het te spelen en als je nogmaals klikt gaat (bij mij toch) een nieuw venster open met YouTube waar het filmpje speelt.

          In de URL die dan verschijnt neem je de tekst links van de eerste & teken en dat is de URL die je kan gebruiken met eender welke YouTube ripper.

          Dany_

          Comment

          Working...
          X