Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zillion

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zillion

    Vergane glorie in Antwerpen: de Zillion

    Even de locatie schetsen (fotografisch minder interessant):



    Roest is mooi


    If these could talk...





    Nog een kleintje voor de grap: Aanwezigheidsregister met Frank Verstraeten op
    Pentax K100D Super
    - The early worm gets eaten by the bird -

  • #2
    Re: Zillion

    zie het verhaal hier niet hoor.
    wel een manier om meer dan de toegestane 3 opnamen te plaatsen van een soort urban locatie.
    tweede is wel leuk gedaan.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Zillion

      Oops, dat was niet bewust gedaan hoor, ik wil wel selecteren en verplaatsen
      Pentax K100D Super
      - The early worm gets eaten by the bird -

      Comment


      • #4
        Re: Zillion

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        zie het verhaal hier niet hoor.
        wel een manier om meer dan de toegestane 3 opnamen te plaatsen van een soort urban locatie.
        tweede is wel leuk gedaan.
        grt,bouk.
        Er zijn verschillende manieren om een verhaal te vertellen hé Bouk. Dit is een beeldverhaal over een ter ziele gegane bekende dancing in het Antwerpse. Hij schetst met zijn sobere platen wat er nog rest van een ooit zo blits gebeuren. Laten staan zou ik zeggen.

        Comment


        • #5
          Re: Zillion

          Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
          Er zijn verschillende manieren om een verhaal te vertellen hé Bouk. Dit is een beeldverhaal over een ter ziele gegane bekende dancing in het Antwerpse. Hij schetst met zijn sobere platen wat er nog rest van een ooit zo blits gebeuren. Laten staan zou ik zeggen.
          OK dat weet jij dus, maar de meeste niet!
          heeft TS ook nergens vermeld.
          en omdat TS zelf schrijft; fotografisch minder interessant, had een goed verhal hier kunnen helpen!
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Zillion

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            OK dat weet jij dus, maar de meeste niet!
            Leuk dat je je even als klankbuis voor 'de meesten' opwerpt, maar ik denk eigenlijk dat erg veel mensen de zillion en Frank Verstraeten wel kennen. (Vlamingen toch). Gezien de niet geringe aanwezigheid van noorderburen had de TS dit misschien wel beter kunnen vermelden, maar soit. (werd dit trouwens niet duidelijk door de beelden op zich?)

            Er is idd nog weinig glamour te bespeuren hé. Leuke reeks om zo es te zien wat er van overblijft. (Denk niet dat ik het interieur ooit aanschouwd heb als het nog 'mooi' was, maar 't zal toch ver van dit geweest zijn )
            Niet geschoten is altijd mis!

            Comment


            • #7
              Re: Zillion

              [MOD]Heel het bericht gaan quoten is voor niets nodig[/MOD]

              Ook geweest in Juli en als je ziet hoe het er nu bijligt en hoe Stad Antwerpen er alles aangedaan heeft om deze dancing naar de haaien te helpen,echt TRIESTIG.
              Last edited by CH Photography; 12 november 2009, 07:48.

              Comment


              • #8
                Re: Zillion

                Zeer mooi en interessant ! Heb je nog foto's van Zillion die ergens te zien zijn? Ik zit zelf in het nachtwereldje en zou wel nog eens wat meer willen zien. grtz

                Comment


                • #9
                  Re: Zillion

                  Even de locatie schetsen (fotografisch minder interessant):
                  huh???
                  fotografisch is de eerste foto veruit de meest interessante, maar ja meningen over fotografie verschillen nu eenmaal.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zillion

                    De foto's op zich hebben enkel een meerwaarde omdat deze dancing in België voor commotie hebben gezorgd , maar fotografie is een universele waarneming en deze is te lokaal , ooit hier op bd gelezen " stel je de vraag .. hoe zou men er aan de andere kant van de wereld over denken ?"
                    Je beelden vertellen me te weinig , ze zijn een waarneming zonder vertellend verhaal .
                    Wat ik in deze topic als absolute vereiste zie .

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zillion

                      De fotografische kwaliteit daar gelaten zie ik er best een verhaal in hoor! Tenminste als je de achtergrond kent. Voor iemand die daar niks van afweet kan ik me best voorstellen dat dit nietszeggend is.
                      Zie het als het einde van een verhaal waar een stadsbestuur gewonnen heeft in zijn strijd tegen een blitse danstempel waarvan de beheerders voortdurend op het randje van de wettelijkheid zweefden en dikwijls over dit randje pieptenl

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zillion

                        Voor iemand die Frank gekend heeft in de "internet-oertijd" van Infobrix e.d. heeft dit reeksje wel iets. Maar idd, er is nogal wat (teveel?) voorkennis vereist!

                        Ik kan er dus wel wat mee
                        "Just do it !"

                        http://jr52.be/index.html

                        Comment

                        Working...
                        X