Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TK: Volledige fotografieset

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • TK: Volledige fotografieset

    Hallo allemaal,

    Aangezien ik nog weinig tijd over heb om mij echt deftig bezig te houden met deze zeer fijne hobby heb ik besloten om al mijn materiaal weg te doen.

    De set omvat:

    - Canon 40D ( +- 6500 clicks vermoed ik )+ - Canon 18-55mm IS F3,5-5,6 lens + - Bilora Statief --> 565 euro
    - Canon EF 70-200mm F4 L USM + UV filter --> 500 Euro
    - Canon BG-E2n Batterygrip --> VERKOCHT !!
    - Canon 430 EX II flitser --> 195 euro
    - Canon Deluxe Gadget Bag 10EG --> 30 euro

    - Hoodman LCD protectors --> samen met 40D
    - CF flash card 4 GB --> Samen met 40D



    Vaste prijs voor al dit moois als alles samen wordt verkocht : 1445 Euro ! Dit is zeker niet overdreven aangezien ALLES in originele verpakking geleverd word en tevens in ABSOLUTE NIEUWSTAAT verkeerd. Biedingen worden niet aanvaard !! En zeker geen belachelijk lage bedragen... vast = vast
    Mensen die in het verleden iets gekocht hebben van mij kunnen beamen dat ik zeer secuur omspring met mijn materiaal en deze hebben dus de garantie dat het materiaal tiptop in orde is.


    Voor de serieus geïnteresseerden:

    Je kan mij bereiken op: 0032474666112 of 003232945655
    of via mail: simonarcay@telenet.be (als u wil kan ik u foto's bezorgen)

    Af te halen in Brasschaat (Antwerpen) of op te sturen op eigen risico.

    Hopelijk tot snel, zodat de set snel een gepassioneerde nieuwe eigenaar heeft !

    Groetjes

    Simon



    Pic is van slechte kwaliteit aangezien ik fototoestel moest uitstallen, heb ik noodgedwongen met mijn gsm een foto gemaakt. Excuses hiervoor
    Last edited by SimonArcay; 19 september 2009, 13:53. Reden: Prijsverlaging + Apart verkopen is mogelijk
    Alles is verkocht behalve EF 70-200 mm F4 L USM !!!!
    Weg = weg http://forum.belgiumdigital.com/f11/...sm-282362.html

  • #2
    Re: TK: Volledige fotografieset

    Schopje
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment

    Working...
    X