Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onder de halletoren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Onder de halletoren

    Als een mens nooit eens omhoog kijkt, ziet men het niet... nu dus wel

    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

  • #2
    Re: Onder de halletoren

    't is goed gezien, maar ik vind het geheel een beetje wanordelijk (ongestructureerd). Bovenaan veel ruimte, onderaan veel drukte. Ik denk dat je er een beetje te veel op wou.

    Comment


    • #3
      Re: Onder de halletoren

      Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
      't is goed gezien, maar ik vind het geheel een beetje wanordelijk (ongestructureerd). Bovenaan veel ruimte, onderaan veel drukte. Ik denk dat je er een beetje te veel op wou.

      Schitterende opmerking, want het was net dat wat ik wou: ik wou niet zo'n mooi gestyleerd (en liefst nog) symmetisch foto nemen. Ik wou net aantonen dat op het plafond in die gaanderij een drukke bedoening is. Ik heb verschillende foto's onder verschillende hoeken getrokken, maar ik vond net deze de beste omdat je eerst een rustig klaar beeld hebt op 1 compartiment en voortst het drukke zicht erachter.

      Niettemin: bedankt voor de reaktie!
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

      Comment


      • #4
        Re: Onder de halletoren

        Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
        Schitterende opmerking, want het was net dat wat ik wou: ik wou niet zo'n mooi gestyleerd (en liefst nog) symmetisch foto nemen. Ik wou net aantonen dat op het plafond in die gaanderij een drukke bedoening is. Ik heb verschillende foto's onder verschillende hoeken getrokken, maar ik vond net deze de beste omdat je eerst een rustig klaar beeld hebt op 1 compartiment en voortst het drukke zicht erachter.

        Niettemin: bedankt voor de reaktie!
        Je opzet is misschien wel geslaagd, maar de teksten die er niet helemaal opstaan, breken ook een beetje de voorgrond. Voor mij zitten er twee beelden in. Bovenkant tot net de boog mee, zonder het houtwerk eronder, en onderaan, tot aan de eerste kruising bovenaan. Apart zijn ze m.i. beter dan samen.

        Comment

        Working...
        X