Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zeer uitgebreide strobistenset met o.m. 2 Metz 60 Mecablitz met battery packs.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zeer uitgebreide strobistenset met o.m. 2 Metz 60 Mecablitz met battery packs.

    VERKOCHT

    Onlangs nam ik een zeer uitgebreide cameraset over van een professionele fotograaf. Omdat enkel het glaswerk me interesseert mag een gedeelte weer van de hand.

    Waaronder dus deze bijzonder uitgebreide flitsset. Ze mag weer weg wegens: geen verstand van dit soort installaties.

    - 2 stuks Metz 60 CT-2 flashes met wide angle diffuser (richtgetal 60 bij ISO 100 op 35mm)
    - 2 stuks Metz 60 CT-1/2 battery packs (ook bruikbaar op andere Metz Mecablitz flitsers)
    - kleurenfilterset (ook bruikbaar op andere Metz Mecablitz flitsers)
    - Tele Extender 60-22 om tot 200 meter ver te flitsen
    - Metz Mecalux 11 auto hot shoe slave
    - Metz Mecamat 60-30 flash sensor
    - 3 stuks Metz accu's
    - 2 stuks netladers
    - Flitsklem met balhoofdje
    - ...
    Alles mooi verpakt in een stevige metalen koffer en grote tas. Geschikt voor alle camera merken met een hot shoe: Nikon, Pentax, Canon, Sony, Minolta,... zowel analoog als digitaal (eventueel met eenvoudig flitsadaptertjes). Voor zover ik er iets van ken, lijkt alles prima te werken.

    Edit: 3 sept. '09; vandaag alles uitgebreid laten testen door iemand met meer verstand van zaken. Ik kan dus bij deze bevestigen dat alles tip-top in orde is! Perfect werkend dus!

    Wellicht is een beginnend of ervaren strobist er iets mee. Ik hoef er geen gigantisch bedrag voor te hebben maar doe een goed bod en alles komt jouw kant uit!
    Last edited by frederik9111; 12 september 2009, 10:45. Reden: edit: verkocht
    Pentaxian in hart en nieren...
Working...
X