Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ze stonden erbij en keken er naar !!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ze stonden erbij en keken er naar !!!

    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

  • #2
    Re: Ze stonden erbij en keken er naar !!!

    ow leuk
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Ze stonden erbij en keken er naar !!!

      ja, als je het artikel leest ... een verhaal met vele facetten ... alleszins een drama dus.
      "Just do it !"

      http://jr52.be/index.html

      Comment


      • #4
        Re: Ze stonden erbij en keken er naar !!!

        Spijtige zaak maar richtlijnen zijn er ook niet voor niets ... die man heeft net zelf een ongeval gehad en zou "misschien" in paniek reageren waardoor hij stommiteiten zou kunnen doen.
        Ik snap de commentaar wel maar neem nu dat die agent direct alleen had ingegrepen, uitgeschoven was en ook verdronken of de wagen herschuift plots en hij zit er onder ... dan had het gegarandeerd commentaar geweest dat hij beter had gewacht op hulp.
        Commentaar geven is altijd simpel maar beter doen is heel dikwijls gelimiteerd tot blabla.
        Laat ons niet oordelen maar ons medeleven betuigen.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Ze stonden erbij en keken er naar !!!

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Spijtige zaak maar richtlijnen zijn er ook niet voor niets ... die man heeft net zelf een ongeval gehad en zou "misschien" in paniek reageren waardoor hij stommiteiten zou kunnen doen.
          Ik snap de commentaar wel maar neem nu dat die agent direct alleen had ingegrepen, uitgeschoven was en ook verdronken of de wagen herschuift plots en hij zit er onder ... dan had het gegarandeerd commentaar geweest dat hij beter had gewacht op hulp.
          Commentaar geven is altijd simpel maar beter doen is heel dikwijls gelimiteerd tot blabla.
          Laat ons niet oordelen maar ons medeleven betuigen.
          ZEER wijze reactie!!!
          nikon D700 + MB-D10| nikkor af-s 24-70 2.8 | 2 X SB-900

          Comment


          • #6
            Re: Ze stonden erbij en keken er naar !!!

            Een spijtig voorval vind ik.En die politie treft geen schuld.
            Sorry maar das mijn gedacht. Helden daden zijn mooi maar ook gevaarlijk..
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #7
              Re: Ze stonden erbij en keken er naar !!!

              Ben ooit eens met een buur een brandende woning binnen gegaan om te helpen , zelfs nog(nooit) geen bedankt gekregen.
              Indien deze persoon zen woning weer in de fik zou staan ga ik op een stoeltje zitten kijken.
              Er lopen rare mensen rond.

              Comment


              • #8
                Re: Ze stonden erbij en keken er naar !!!

                'tis wel weer een typisch HLN artikel:
                - In de titel staat:
                Nederlandse agent kijkt toe terwijl chauffeur verdrinkt
                - Terwijl in het artikel staat:
                Pas als even later de hulpdiensten gearriveerd zijn, kan het slachtoffer uit de auto gehaald worden. Hij werd aan de wal gereanimeerd, maar is later in het ziekenhuis aan zijn verwondingen overleden. (eb)
                Als ik dit lees lijkt mij dat het slachtoffer helemaal niet verdronken is, maar aan de verwondingen van de klap bezweken is...
                Nikon D80,D700 | 2x Nikon SB-600 | Nikkor AF-S 18-135 f/3.5 - 5.6 (kitlens) | Nikkor AF-S 70-300 f/4.5 - 5.6 VR | AF-Nikkor 35-70 | Sigma 70-200 f/2.8 HSM APO Macro
                Foto-Alex

                Comment


                • #9
                  Re: Ze stonden erbij en keken er naar !!!

                  mijn excuses voor de familie van het slachtoffer, maar ik kan die politieagent volledig begrijpen.

                  Wie ooit zelf een zwaar ongeval heeft gehad zal me wel gelijk geven als ik zeg dat je de eerste 10 min of zo in shock bent. Zelf een ongeval gehad, gelukkig met alleen (veel) blikschade. Politie die erbij kwam dacht dat ik dronken was, later bleek dat de shock te zijn. Wist niet goed meer wat ik deed of zei...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ze stonden erbij en keken er naar !!!

                    Eigen veiligheid eerst!
                    Leert elke hulpverlener als eerste en is het belangrijkste dat hij leert.

                    Agent heeft dus perfect gehandeld, zeker omdat hij zelf bij het ongeval betrokken was.
                    De omstaanders zijn degenen die met hun leven spelen...
                    [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

                    Comment

                    Working...
                    X