Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bruinrood mannetje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bruinrood mannetje

    't Was alweer een tijdje geleden dat ik nog eens een libel in het vizier kreeg.







    David Leemans
    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

  • #2
    Re: Bruinrood mannetje

    Mooi scherp en goed van kleur Waarop heb je scherpgesteld ....het moeilijke bij deze heidelibellen is dat een paar seconden nadat ze landen ze de vleugels omlaag buigen en zo hun lijf bedekken.....dat maakt het moeilijker om op het lijfje scherp te stellen.
    Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
    http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

    Comment


    • #3
      Re: Bruinrood mannetje

      Een hele mooi.
      Knappe BG.

      groetjes

      moniq
      groetjes, moniq (BD1321BE)

      A picture paints a thousand words

      Comment


      • #4
        Re: Bruinrood mannetje

        mooie vastgelegd
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

        Comment


        • #5
          Re: Bruinrood mannetje

          Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
          Mooi scherp en goed van kleur Waarop heb je scherpgesteld ....het moeilijke bij deze heidelibellen is dat een paar seconden nadat ze landen ze de vleugels omlaag buigen en zo hun lijf bedekken.....dat maakt het moeilijker om op het lijfje scherp te stellen.
          Ik heb gefocussed op zijn "nekhaar" , en zo heb ik het lijfje scherp. Ik had nog meer DOF gewenst, maar er was teveel wind om de sluitertijd te laten zakken.
          Het is inderdaad spijtig dat ze na de landing zo snel hun vleugels laten zakken, want zo zou ik ze graag es vastleggen, ook omdat ze dan meestal hun achterlijfje nog omhoog gericht houden en dat geeft een mooier beeld. Maar er zullen nog wel mogelijkheden komen in de lopende weken.
          David Leemans
          Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Bruinrood mannetje

            Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
            't Was alweer een tijdje geleden dat ik nog eens een libel in het vizier kreeg.







            mooie klassieke pose
            mooi scherp de kleuren zitten ook lekker,belichting is redelijk fel maar in deze foto schept het weer een sfeer
            þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
            Freelance bedrijfsfotograaf
            klikerdeklik hier voor mijn website!

            Comment


            • #7
              Re: Bruinrood mannetje

              heel mooi van kleur

              Comment

              Working...
              X