Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beau et fort

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beau et fort

    OK, nu durf ik hier te posten...

  • #2
    Re: Beau et fort

    Prachtig hé, dit werk van Daniel Buren.
    Ik heb er zelf ook een reeks van.
    Jij hebt het goed vastgelegd.

    groetjes


    moniq
    groetjes, moniq (BD1321BE)

    A picture paints a thousand words

    Comment


    • #3
      Re: Beau et fort

      ik vind het nogal druk... en de lijnen komen natuurlijk vanwege de brede hoek schuin in beeld...

      kan me niet bekoren.. sorry...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #4
        Re: Beau et fort

        Ze nodigen uit om te fotograferen hé?

        Foto is idd vrij druk. Scherpte, kleuren en licht zit wel ok.
        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

        Comment


        • #5
          Re: Beau et fort

          Druk, komaan, zeg, er staan 100 palen op enkele vierkante meter.
          Er zit een perfecte diaginaal in, de foto is scherp, er zit ritme, kleur, scherpte...

          [MOD]
          Onrespectvolle commentaar en off topic werd verwijderd (zie verder mijn reactie).
          Mvg,

          David
          [/MOD]
          Last edited by Photoclix; 8 september 2009, 07:19. Reden: onrespectvol en overbodig

          Comment


          • #6
            Re: Beau et fort

            Je kan dit volgens mij op veel manieren bekijken en fotograferen. Ik vind dit erg realistisch, alsof je ertussen staat. Ik houd hier wel van. Mooi diagonaal lijnenspel.
            Marleen
            It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
            http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

            Comment


            • #7
              Re: Beau et fort

              Mooie kleuren en fantastische dynamiek!
              Groetjes, P'trick
              Mijn site
              Mijn blog (wanneer je van minimalisme houdt)

              Comment


              • #8
                Re: Beau et fort

                [MOD OFF]
                Prachtige kleuren, idd een mooie diagonaal in je beeld, mooie blauwe lucht, haarscherp,...
                MAAR sorry hoor voor mij ook te druk.
                Je hebt een mooie foto zondermeer, technisch goed uitgevoerd, verschillende interessante elementen in je beeld, dit neemt echter niet weg dat ik naar mijn mening reeds betere weergaves van dit onderwerp heb gezien, zoals bij een van mijn voorgangers in deze topic.

                [MOD ON]
                @ TS : Je laatste reactie in dit topic getuigt van weinig respect voor de medebezoekers en vooral voor de personen die zich de moeite troosten om commentaar te geven op je foto's en werd dus ook gedeeltelijk verwijderd. Gelieve bij je volgende reacties hiermee rekening te houden.
                Betalend lid of niet, ervaren rot of nieuwkomer, iedereen heeft hier op BD evenveel recht om commentaar te geven als een ander (en dit is een algemene opmerking).
                Heb je hierover opmerkingen of ga je niet akkoord -> dan via PM, maar hou de topics zuiver.

                Mvg,

                David
                [/MOD]
                Last edited by Photoclix; 8 september 2009, 07:20.
                Mvg,David
                [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

                Comment


                • #9
                  Re: Beau et fort

                  Kleuren mochten voor mij nog iets heviger en die vlag rechts boven mag er af voor mij

                  Scherpte en compo zitten goed, origineel gezien
                  --- Panasonic FZ 50---
                  ---Canon Eos 450D---

                  Comment

                  Working...
                  X