Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eindeloos + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eindeloos + update


    Dit schijnbaar eindeloos baantje kwam ik ook tegen te Frankrijk.

    Ook weer geschoten met een hevige wind, 5 beaufort, maar vond het toch de moeite waard om met jullie te delen.

    Of jullie dit ook vinden hoor ik wel in de reactie's.















    Update met meer contrast:




















    Alvast bedankt.


    Andries
    Last edited by AndriesDeLeener; 13 september 2009, 13:23. Reden: Verandering van host, zie discussie onderaan, dus moest update foto vervangen.
    ::: Flickr :::

  • #2
    Re: Eindeloos

    Andries ik vind dit een van je mooiste posts van de laatste reeks..Al vind ik dat de wolken wat witter kunnen eerlijk gezegd..
    Toch vind ik het een heerlijk weids gezicht.
    Kan je hem niet wat groter posten dan?
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: Eindeloos

      Heerlijke compositie van lijnen en vlakken. Goede kleuren. Het contrast mag wel wat hoger.

      Comment


      • #4
        Re: Eindeloos

        Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk bericht
        Heerlijke compositie van lijnen en vlakken. Goede kleuren. Het contrast mag wel wat hoger.
        hier idem, ietsie meer contrast, zou de plaat nog mooier maken....

        Comment


        • #5
          Re: Eindeloos

          @ Pascal, blij te horen. Er komt nog beter. Ik ga in stijgende lijn, dit is wel mijn persoonlijke mening dus misschien verschilt die van jullie mening.

          Ik zal morgen ook een grotere versie posten. En contrast toevoegen.

          Alvast bedankt voor de reactie's!
          ::: Flickr :::

          Comment


          • #6
            Re: Eindeloos

            mooi zeer mooi , mss ietsje flets, maar mag er wezen
            nikon stuff

            Comment


            • #7
              Re: Eindeloos

              Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeener Bekijk bericht
              Er komt nog beter. Ik ga in stijgende lijn,
              zo...zo, dat beloofd nog wat.
              maar deze is al heel mooi hoor, ben vooral gecharmeerd door de compo.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Eindeloos

                Prachtig landschap; het contrast van de tweede is al heel wat beter. Je mag groter posten (900 px langste zijde, weliswaar met inbegrip van kader).
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Eindeloos + update

                  Zeer mooi in beeld gebracht. De 2e met meer contrast is een goeie verbetering, toch vind ik dat er een lichte geel-zweem over hangt.
                  www.brunodyserinck.be
                  https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                  Comment


                  • #10
                    Re: Eindeloos + update

                    Je zou je bijna in de woestijn wanen...Mooie zachte kleuren,per uitzondering is hier de minst contrastrijke de beste vind ik.

                    Maar...,we mogen al niet groter dan 900 pixeltjes en jij gaat vrijwillig nog kleiner


                    Walter
                    D850

                    Comment


                    • #11
                      Re: Eindeloos + update

                      Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                      Je zou je bijna in de woestijn wanen...Mooie zachte kleuren,per uitzondering is hier de minst contrastrijke de beste vind ik.

                      Maar...,we mogen al niet groter dan 900 pixeltjes en jij gaat vrijwillig nog kleiner


                      Walter
                      Ik heb met BD sizer ingetikt langste zijde 900 als dit dan geen 900 is dan weet ik ook niet waarom.. Geen idee hoe dat komt hoor. Ik ga niet vrijwillig kleiner.. Als je weet hoe het komt maak ik hem wel vrijwillig groter want groter is hij beter.

                      Ik heb trouwens ook de volwaardige foto, ergens 2a3000 op .. geupt naar photobucket en zie nu dat bij de 'grote versie' de lengte ook maar rond de 800 draait..

                      Tevens lijkt op mijn scherm een verschil qua kleur te zijn in de 3 foto's terwijl 2 en de ''grote'' identiek zijn.

                      Maar de antwoorden blijven me een raadsel
                      Last edited by AndriesDeLeener; 2 september 2009, 16:56.
                      ::: Flickr :::

                      Comment


                      • #12
                        Re: Eindeloos + update

                        Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeener Bekijk bericht
                        Ik heb met BD sizer ingetikt langste zijde 900 als dit dan geen 900 is dan weet ik ook niet waarom.. Geen idee hoe dat komt hoor. Ik ga niet vrijwillig kleiner.. Als je weet hoe het komt maak ik hem wel vrijwillig groter want groter is hij beter.

                        Ik heb trouwens ook de volwaardige foto, ergens 2a3000 op .. geupt naar photobucket en zie nu dat bij de 'grote versie' de lengte ook maar rond de 800 draait..

                        Tevens lijkt op mijn scherm een verschil qua kleur te zijn in de 3 foto's terwijl 2 en de ''grote'' identiek zijn.

                        Maar de antwoorden blijven me een raadsel
                        Hoeveel Kb heb je hem opgeslagen..?
                        Als je 400 neemt en 900 Pix dan zou het goed moeten zijn..
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

                        Comment


                        • #13
                          Re: Eindeloos + update

                          Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                          Hoeveel Kb heb je hem opgeslagen..?
                          Als je 400 neemt en 900 Pix dan zou het goed moeten zijn..
                          Ja, ik neem altijd 400kb maar in werkelijkheid kom ik minder uit, is bij veel foto's zo.
                          ::: Flickr :::

                          Comment


                          • #14
                            Re: Eindeloos + update

                            Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeener Bekijk bericht
                            Ja, ik neem altijd 400kb maar in werkelijkheid kom ik minder uit, is bij veel foto's zo.
                            Nomaal als je ze in Photobucket gewoon upload dan blijft hij het zelfde formaat behouden wat je in BD sizer gedaan hebt..Dus daar even kijken misschien op die site?
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

                            Comment


                            • #15
                              Re: Eindeloos + update

                              Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                              Nomaal als je ze in Photobucket gewoon upload dan blijft hij het zelfde formaat behouden wat je in BD sizer gedaan hebt..Dus daar even kijken misschien op die site?
                              HEb nu gerisized met 500kb en 900 en dan krijg ik 900 op .. en 340 kb ofz.. Upload ik hem hier dan heb ik weer maar een lengte van 800 en 223kb ofz. Ik begrijp het niet meer hoor.
                              ::: Flickr :::

                              Comment

                              Working...
                              X