Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Don quichot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Don quichot

    .....
    Last edited by FIGO; 26 januari 2010, 08:23. Reden: Foto achter linkje geplaatst - te groot!

  • #2
    Re: Don quichot

    Ik snap de titel niet helemaal, maar dit is een goede foto van een molen, en nu?
    Groets, Gerhard
    Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

    Comment


    • #3
      Re: Don quichot

      Figo ik vind deze plaat niet zo spannend eerlijk gezegd..Vlam en de molen staat erop.Meer heb ik ook niet gevoelsmatig..De plaat op zich lijkt technisch in orde maar het boeit me niet zo..Puur persoonlijk smaak.
      Er staat al niet veel op deze foto en dan ga je nog een handtekening eronder plaatsen wat mijn aandacht wel trekt..Das toch niet de bedoeling of wel?
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Don quichot

        helaas, deze windmolenplaat doet me ook niet bijster veel..

        Comment


        • #5
          Re: Don quichot

          Idem hier Snap verband met titel niet meteen?
          ::: Flickr :::

          Comment


          • #6
            Re: Don quichot

            Don quichot vechtte tegen de molen, en dit molen vecht voor de ecologie. En aan degene die mijn handtekening bekritizeert, als je naar mijn handtekening had gekeken heet ik niet FIGO maar wel ricardo.

            Bedankt
            Last edited by FIGO; 1 september 2009, 20:27.

            Comment


            • #7
              Re: Don quichot

              een windmolen is juist onderdeel van ecologisch verantwoord energie opwekken, maar da's off-topic..

              Comment


              • #8
                Re: Don quichot

                Ik heb hier een afwijkende mening van mijn voorgangers,zo'n windmolen kun je net zo goed bekijken als ware het een toren of monument ( wat het in zekere zin ook is ),en in die zin is het gewoon,rechtoe rechtaan een mooie foto van een windmolen,rechts gepositioneerd,niet centraal,wat hier de foto aantrekkelijker maakt.
                Don Quichote ontwaar ik nergens op deze foto ,zelf mag ik graag de Don Quichote uithangen op dit eigenste forum,als't erom gaat een negatieve spiraal van commentaartjes op een plaat die net iets beter verdient te doorbreken



                Walter
                Last edited by Phororhacos; 2 september 2009, 17:53.
                D850

                Comment


                • #9
                  Re: Don quichot

                  Gewoon goed, maar boeit mij evenmin, Ricardo Dominguez

                  Greetz
                  Cheeta
                  Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                  flickr

                  Comment

                  Working...
                  X