Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn gelukwensen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn gelukwensen

    Mijn gelukwensen aan de deelnemers Challenge Aug 09.

    Ongelooflijk welke locatie aerts-bert als nooit gezein wist vast te leggen. Het is dan ook niet verwonderlijk dat aerts-bert uitgeroepen werd als de fotograaf die het best beantwoorde aan een toch wel niet alledaagse uitdaging. Mijn oprechte gelukwensen aan aerts-bert en eveneens aan bernus en skateflip.

    Ondanks ik uit vrees voor een te hoge moeilijkheiddrempel de deur op een kier zette, door het onderwerp "nooit gezien" open te trekken als een vrij onderwerp sta ik verwonderd, hoe velen de moelijke lijn van nooit gezien toch volgden.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: Mijn gelukwensen

    Ook van mij een dikke proficiat aan de winnaar en natuurlijk de rest van de top 10

    grtz Tigo
    To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
    Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

    Comment


    • #3
      Re: Mijn gelukwensen

      Prficiat aan de winnaar en deelnemers..
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Mijn gelukwensen

        Proficiat aan het podium. Aerts_Bert voor het knap vastleggen van een nooit geziene omgeving, Bernus voor een nooit geziene acrobatische stunt van een muis (en dat dan nog mooi weten vast te leggen) en skateflip voor een nooitgeziene wraakactie.
        Blijkbaar was het "nooit gezien" gehalte toch sterk aanwezig in deze "vrije" maand.
        En nu op zoek naar rondingen.
        Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

        Comment


        • #5
          Re: Mijn gelukwensen

          aerts_bert stond ik in mijn lijstje van mooie foto's ... proficiat dus met een verdiende overwinning
          The quickest way to make money at photography is to sell your camera

          Comment


          • #6
            Re: Mijn gelukwensen

            Mijn proficiat aan de top 3 en de anderen van de top 10. De gekozen nr 1 was ook mijn favoriet.

            mvg
            Marc
            Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
            M.v.g. Marc

            Comment


            • #7
              Re: Mijn gelukwensen

              Gefeliciteerd

              Heel aparte locatie heb je gevonden. Idd nooit gezien
              Mijn fotowebsite : www.filover.be

              Comment


              • #8
                Re: Mijn gelukwensen

                mag ik even een bedenking maken bij de winnaar van deze maand? hoe komt het dat die in hemelsnaam ook een quotering 1 op 10 gekregen heeft? ook al is het niet het genre dat men graag ziet, die foto is toch wel schitterend uitgevoerd? en dat verdiend toch ook punten?

                of mis ik hier iets??

                Comment


                • #9
                  Re: Mijn gelukwensen

                  Oorspronkelijk geplaatst door mirs Bekijk bericht
                  mag ik even een bedenking maken bij de winnaar van deze maand? hoe komt het dat die in hemelsnaam ook een quotering 1 op 10 gekregen heeft? ook al is het niet het genre dat men graag ziet, die foto is toch wel schitterend uitgevoerd? en dat verdiend toch ook punten?

                  of mis ik hier iets??
                  Dat is iets dat al heel lang aansleept en er valt momenteel weinig aan te doen.
                  Er zijn hierover in het verleden ook reeds heel wat topics/discussies over gestart. Mocht je je vervelen of je wilt wat meer achtergrond info dan kan je die eens opzoeken in dit forum.

                  mvg
                  Marc
                  Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
                  M.v.g. Marc

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mijn gelukwensen

                    aah...oke! zal eens de zoekfunctie gebruiken :-)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mijn gelukwensen

                      Oorspronkelijk geplaatst door mirs Bekijk bericht
                      mag ik even een bedenking maken bij de winnaar van deze maand? hoe komt het dat die in hemelsnaam ook een quotering 1 op 10 gekregen heeft? ook al is het niet het genre dat men graag ziet, die foto is toch wel schitterend uitgevoerd? en dat verdiend toch ook punten?

                      of mis ik hier iets??
                      Ik versta dat ook niet, zo ne goeie foto
                      Maar ik lig er niet wakker van hoor. En uiteindelijk speelt het toch niet zo veel rol, het is het gemiddelde dat telt.
                      Ik ben er wel uitermate content van en het is de eerste keer dat ik een fotowedstrijd win.
                      En ook nog bedankt voor de positieve commentaren en proficiat aan de nadere deelnemers want er zaten nog wel een aantal sterke foto's tussen.
                      I put the sexy in dyslexia

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mijn gelukwensen

                        en dikke proficiat aan de winnaar een pracht foto

                        tja en die eentjes die geef ik al lang niet meer
                        1.omdat de stap om mee te doen op zich al meer punten waard is
                        2.we zijn hier tenslotte om iets te leren.
                        3.de uitdaging om het opgelegde onderwerp te benaderen is ook punten waard
                        4.dus mijn nim.aan punten is altijd een 5 en heel heel soms een 4 alleen als ik de foto echt niet goed vind en meestal zie je dan dat deze door de nieuwelingen geplaats zijn dus een 4 of 5 werkt meer motieverend dan een 1
                        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mijn gelukwensen

                          iets later dan de rest, maar een dikke proficiat aan de winnaar....
                          zeer mooi en "pakkende" foto vind ik
                          enfin, 2 maand niet kunnen deelnemen door externe problemen, nu hopelijk wel kunnen deelnemen
                          (mijn goed voornemen van 1 januari.....)
                          groetjes aline
                          groetjes aline

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mijn gelukwensen

                            ook mijn gelukwensen aan alle deelnemers vd challenge! ben zelf ook heel blij met m'n 3e plaats!
                            op naar de zoektocht naar rondingen!
                            Canon 5D3 + 5D4 + EOS R ; Canon 16-35 f/2.8 III ; Canon 24-70 f/2.8 II ; Canon EF-70-200 L F2.8 II IS; Canon 35mm 1.4 II ; Sigma 50 mm 1.4 ; Canon EF 85mm 1.8; Canon EF 100mm 2.8 Macro; Sigma 15 mm fisheye ; 3 x 600EX-RT II

                            Comment

                            Working...
                            X