Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Antheunis en Ceulemans

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Antheunis en Ceulemans

    Waarom moet Antheunis bij Beerschot oprotten omdat ze maar 3 punten hebben, terwijl Ceulemans in Westerlo mag blijven hoewel ze maar 1 punt behaalden in 5 matchen ?
    Iemand hier een deftige verklaring voor ?

  • #2
    Re: Antheunis en Ceulemans

    Tja een deftige verklaring heb ik er ook niet voor, maar het getalm van het bestuur voor een contractverlenging van AA was al een duidelijke indicatie dat niet alle neuzen in dezelfde richting stonden.Blijkt nogal een koppigaard te zijn. Persoonlijk vond ik de opstellingen van de laatste weken op zijn minst merkwaardig. Als je Cruz én Leko op de bank houdt tegen KV, dan moet je niet verschieten dat er creativiteit ontbreekt. Macdonald heeft veel potentieel, maar moest het alleen doen. Maar ik weet het niet beter dan de trainer hoor, maar veel supporters hadden er hun vragen toch bij.

    Wat Westel betreft dat weet ik niet. Die sukkelen toch ook met nogal wat gekwetsten?

    Maar beide ploegen staan duidelijk onder hun niveau geklasseerd, het gaat een moeilijk seizoen worden

    Mvg
    Gert
    Feedback is the breakfast of the champion

    website

    Comment


    • #3
      Re: Antheunis en Ceulemans

      Ik vermoed dat er bij Westel slimmer en rustiger volk zit dan bij Beerschot. Het komt wel goed met Westel en met Ceulemans
      Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
      http://album.zoom.nl/user/lindberg/

      Comment


      • #4
        Re: Antheunis en Ceulemans

        Het grote verschil is vertrouwen. Ceulemans zit al een tijdje bij Westerlo en daar weet men dat dit maar een tijdelijk dipje is. Bij GBA is er geen reden om aan te nemen dat het met houden van de trainer beterschap kan opleveren, dus moet hij maar vertrekken.
        http://www.mimoza.be/

        Comment


        • #5
          Re: Antheunis en Ceulemans

          Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
          Ik vermoed dat er bij Westel slimmer en rustiger volk zit dan bij Beerschot. Het komt wel goed met Westel en met Ceulemans
          Dat er bij Westel slimmer en rustiger volk zit kan ik volledig beamen aangezien ikzelf van Westel ben.
          Ik vind het ook mooi dat Ceulemans het vertrouwen blijft behouden van het bestuur maar er moet wel dringend een ommekeer komen. In het begin van het seizoen waren de ambities om bij de eerste 6 te eindigen. Nu zullen ze die ambities zeker moeten terugschroeven en hopen dat ze van die laatste plaats wegraken.
          En dit moet kunnen : ze spelen met dezelfde ploeg als vorig jaar maar missen wel hun en de nationale topschutter Ruiz !
          Kom op jongens, heb vertrouwen , vecht voor elke bal (maar hou het proper!) en dan moet het lukken om naar boven te klimmen. Binnenkort tegen Brugge wordt het weer een spektakelmatch en dan moeten die mannekes van Brugge eraan.

          Comment


          • #6
            Re: Antheunis en Ceulemans

            Inderdaad Willy, bij Westel ligt het niet aan de trainer. De meest nuchtere en meest bescheiden trainer uit de eerste klasse. Hij heeft alles uit Westel gehaald de laatste jaren wat erin zat en heeft mooie dingen met hun verwezenlijkt. Het zou niet netjes zijn om hem nu bij het vuil van de straat te zetten.

            Comment


            • #7
              Re: Antheunis en Ceulemans

              Ik heb nog de tijd meegemaakt dat de kleine (Degryse) en de Caje samen speelden bij Club.
              Toen waren het echte vrienden.
              Later werd de kleine sportdirecteur bij club en deed het transferbeleid.
              De Caje werd er trainer, maar mede door de slechte transfers van de kleine draaide de Club van geen kanten.
              Zelf vind ik de Caje een heel goede trainer maar van de kleine mocht hij opstappen samen met zijn assistenten.
              Het bestuur had veel beter de kleine aan de dop gezet wegens onkunde en de Caje en zijn staf hun werk laten verder zetten.
              De Caje is altijd al mijn oogappel geweest, nooit een fairder speler gezien dan hij.
              Toen was hij een echte supervedette in België maar de Caje bleef daar heel kalm en gewoon bij.
              Nooit een toon hoger dan de andere en altijd rustig met een klare kijk op de stand van zaken.
              Het is een grote meneer in het voetbal en ik heb heel veel respect voor hem.
              Nu de versterkingen er zijn zullen de resultaten wel volgen, daar ben ik zeker van.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment

              Working...
              X