Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleurrijke huizen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kleurrijke huizen




  • #2
    Re: Kleurrijke huizen

    Nogal saaie voorgronden en de kwaliteit in de lucht van de tweede valt me wat tegen. Ik denk toch dat er meer mee te doen was.

    Groeten
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Kleurrijke huizen

      ga voor de tweede Koen, alleen jammer dat ze daar nog geen kabel hebben.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Kleurrijke huizen

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        ga voor de tweede Koen, alleen jammer dat ze daar nog geen kabel hebben.
        grt,bouk.
        ja inderdaad had het nog niet opgemerkt, kon het ook weggeshopt hebben

        Comment


        • #5
          Re: Kleurrijke huizen

          Hé daar zijn wij ook geweest twee weken geleden... Op het terrasje met de gele parasolletjes hebben ze heel lekkere crêpes...

          Ik heb dus naar dezelfde foto gekeken door mijn camera en uiteindelijk niet afgedrukt omdat het met die saaie voorgrond en een grijze lucht me niet genoeg aanstond. Ik zie nu terug hetzelfde beeld.

          Ik heb me ter plaatste ook afgevraagd waarom de gemeente Douarnenez van dat plein niet veel meer heeft gemaakt dan zo'n saaie vlakte, het is daar ideaal gelegen om een heel gezellig plekje te zijn.
          Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
          vroeger op dit forum bekend als wAckO

          Comment


          • #6
            Re: Kleurrijke huizen

            Ziet er inderdaad als een aardig plekje uit!
            Groets, Gerhard
            Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

            Comment


            • #7
              Re: Kleurrijke huizen

              Oorspronkelijk geplaatst door wAckO Bekijk bericht
              Hé daar zijn wij ook geweest twee weken geleden... Op het terrasje met de gele parasolletjes hebben ze heel lekkere crêpes...

              Ik heb dus naar dezelfde foto gekeken door mijn camera en uiteindelijk niet afgedrukt omdat het met die saaie voorgrond en een grijze lucht me niet genoeg aanstond. Ik zie nu terug hetzelfde beeld.

              Ik heb me ter plaatste ook afgevraagd waarom de gemeente Douarnenez van dat plein niet veel meer heeft gemaakt dan zo'n saaie vlakte, het is daar ideaal gelegen om een heel gezellig plekje te zijn.
              ja de creps zijn overal lekker je komt om de km een crepzaak tegen , voor mij was het tedoen om de huizen die kleuren, ja daar konden ze bv een mooie fontein aangelegt hebben

              Comment

              Working...
              X