Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pianoles regio Antwerpen-Mechelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pianoles regio Antwerpen-Mechelen

    Allen,

    Ik zou willen beginnen met piano, maar voel er weinig voor om 1st een jaar enkel notenleer te volgen. Kennen jullie muziekscholen in de regio Antwerpen-Mechelen waar je als volwassene meteen de combinatie notenleer + piano kunt volgen?

    Of kennen jullie iemand privéles geeft / wil geven?

    Alvast hartelijk dank

    Maarten
    Canon 450D

  • #2
    Re: Pianoles regio Antwerpen-Mechelen

    Hallo,
    volgens mij kan je als volwassene in de meeste muziekacademies tegelijk starten met je 1e jaar notenleer (AMV, algemene muzikale vorming) én je 1e jaar instrument. Kan je best even checken bij een muziekschool/academie in je buurt, inschrijven maar en ... starten in de wondere wereld van de muziek !
    Succes,
    Stef

    Comment


    • #3
      Re: Pianoles regio Antwerpen-Mechelen

      hangt een beetje van je leeftijd af.....
      muziek school (academie) is redelijk (ja ik zeg redelijk) goed voor erg jonge mensen , ben je al volwassen neem dan als je het kan permiteren prive les, er lopen erg veel goede pianisten rond en daar leer je veel meer van en veel sneller.
      mijn zoon heefd al wel wat jaartjes doorlopen (5 jaar) en kmoet zeggen hetgeen hij daar leert op die 5 jaar kan je gemakkelijk op 1 jaar leren en zelfs beter...
      trouwens je moet maar een jaar of 2 les nemen (prive) en je hebt een zeer goede basis om zelf verder te gaan ....
      zelf speel ik een aardige toets en alles gewoon vanaf nul mezelf aangeleerd , en elk nieuw stuk moet ik ook in oefenen zo gaat dat natuurlijk maar denk dat ik uiteindelijk wel de meeste dingen in de vingers krijg, want ben helemaal geen toetsenist maar van origine eigenlijk saxefonist ....maar daar ben ik vanaf gestapt

      verder zijn er erg goede studie boeken op de markt voor piano met vingerzetting..

      suc6
      en denk eraan ...de volhouder wint!!!!
      http://www.jvs-photography.be/

      Comment


      • #4
        Re: Pianoles regio Antwerpen-Mechelen

        Hartelijk dank
        Canon 450D

        Comment

        Working...
        X