Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Witsel krapuul!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Witsel krapuul!

    Ongeloofelijk, wat een verschrikkelijk smerige tackel van Witsel!!!

    Een gouden schoen onwaardig, die moeten ze voor de rest van deze seizoenshelft schorsen!

    Eerst polak eraf schotten, dan Wasil. Een bende vuile spelers...
    Vriendelijke groeten, Sven
    Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

  • #2
    Re: Witsel krapuul!

    Ha .. had Wasil weeral veel te lange ellebogen? .. van mij mogen ze die bajesklant een aantal maanden schorsen wegen opzettelijke slagen en verwondingen + een stukje elleboogchirurgie misschien? .. .. niet dat die gasten van S nu bepaald koorknapen zijn ...
    Maar ja .. als men niet kan voetallen hoe geraakt men dan zijn frustraties kwijt?

    Comment


    • #3
      Re: Witsel krapuul!

      Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
      Ha .. had Wasil weeral veel te lange ellebogen? .. van mij mogen ze die bajesklant een aantal maanden schorsen wegen opzettelijke slagen en verwondingen + een stukje elleboogchirurgie misschien? .. .. niet dat die gasten van S nu bepaald koorknapen zijn ...
      Maar ja .. als men niet kan voetballen hoe geraakt men dan zijn frustraties kwijt?
      In de krant de Standaard zie je een foto van het gebeuren.
      Het is precies alsof het onderbeen onder een hoek van 90° staat.

      Wasilewski zal wel een paar maanden buiten strijd zijn.
      Het is natuurlijk erg als iemand zo toegetakeld wordt.
      Anderzijds staat Wasilewski ook niet bekend voor zijn liefdadigheid op het terrein.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Witsel krapuul!

        Ben Club supporter in hart en nieren, dus mijn afkeer voor Anderlecht is redelijk groot te noemen, maar naast supporter ben ik ook voetballiefhebber en dit (schokkende beelden!!!) hoort gewoon niet thuis in het voetbal.

        Witsel had duidelijk de intentie om hem te raken.

        Maakt nie uit of het nu een fout op de vuilste voetballer in België betreft, wat mij betreft neemt Witsel die titel na vanavond over.


        Eens benieuwd naar de reactie van de bond nu.
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

        Comment


        • #5
          Re: Witsel krapuul!

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          In de krant de Standaard zie je een foto van het gebeuren.
          Het is precies alsof het onderbeen onder een hoek van 90° staat.

          Wasilewski zal wel een paar maanden buiten strijd zijn.
          Het is natuurlijk erg als iemand zo toegetakeld wordt.
          Anderzijds staat Wasilewski ook niet bekend voor zijn liefdadigheid op het terrein.
          Wasilewsky speelt niet meer dit seizoen, als hij überhaupt nog ooit zal kunnen spelen.
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

          Comment


          • #6
            Re: Witsel krapuul!

            En dat is dus onze Gouden Schoen ?
            Waar zit hier de voorbeeldfunctie voor onze voetballende jeugd ?
            En dan durven ze iets zeggen van Tom Boonen (dat was buiten beeld, heeft niemand gezien). Maar de doodschop van Witsel zal elke jonge speler lang bijblijven. Levenslang schorsen die vent.

            Comment


            • #7
              Re: Witsel krapuul!

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              In de krant de Standaard zie je een foto van het gebeuren.
              Het is precies alsof het onderbeen onder een hoek van 90° staat.

              Wasilewski zal wel een paar maanden buiten strijd zijn.
              Het is natuurlijk erg als iemand zo toegetakeld wordt.
              Anderzijds staat Wasilewski ook niet bekend voor zijn liefdadigheid op het terrein.
              Een paar maanden buiten strijd, komaan, die zien we dit seizoen niet meer... (als hij überhaupt ooit nog aan voetballen toekomt) De ellebogen van Wasylewski staan niet in verhouding tot deze crapuleuze aanslag. Ben er nog altijd niet goed van als ik aan de beelden denk...
              D7000 en wat glas

              Comment


              • #8
                Re: Witsel krapuul!

                Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                Ben Club supporter in hart en nieren, dus mijn afkeer voor Anderlecht is redelijk groot te noemen, maar naast supporter ben ik ook voetballiefhebber en dit (schokkende beelden!!!) hoort gewoon niet thuis in het voetbal.

                Witsel had duidelijk de intentie om hem te raken.

                Maakt nie uit of het nu een fout op de vuilste voetballer in België betreft, wat mij betreft neemt Witsel die titel na vanavond over.


                Eens benieuwd naar de reactie van de bond nu.
                Idd .. dit is absoluut buitenmaats .. alhoewel het meestal "dief en diefjesmaat" is .. dit doet mij denken aan het Lozano incident destijds .. toch wel vreemd dat men dit soort beenhouwerswerk bij de grote ploegen zelden of nooit nog ziet? of vergis ik mij? (de Italiaanse ploegen hadden destijds wel een enigszins slechte reputatie op dit gebied )

                Comment


                • #9
                  Re: Witsel krapuul!

                  Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                  Idd .. dit is absoluut buitenmaats .. alhoewel het meestal "dief en diefjesmaat" is .. dit doet mij denken aan het Lozano incident destijds .. toch wel vreemd dat men dit soort beenhouwerswerk bij de grote ploegen zelden of nooit nog ziet? of vergis ik mij? (de Italiaanse ploegen hadden destijds wel een enigszins slechte reputatie op dit gebied )
                  Idd, is een vergelijkbare blessure als Lozano destijds, nl. een dubbele openbeenbreuk volgens de medische staf. Lozano is ook nooit meer op topniveau teruggekeerd...
                  D7000 en wat glas

                  Comment


                  • #10
                    Re: Witsel krapuul!

                    Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                    Idd .. dit is absoluut buitenmaats .. alhoewel het meestal "dief en diefjesmaat" is .. dit doet mij denken aan het Lozano incident destijds .. toch wel vreemd dat men dit soort beenhouwerswerk bij de grote ploegen zelden of nooit nog ziet? of vergis ik mij? (de Italiaanse ploegen hadden destijds wel een enigszins slechte reputatie op dit gebied )
                    Ik denk dat je je vergist.

                    Standard: Defour, Witsel, ..
                    Anderlecht: Wasyl, Van Damme, ..
                    Brugge: Blondel, Sonck ..


                    Zonet nog even de beelden herbekeken, bah... je ziet Witsel hem gewoon schrap zetten om er vol op in te gaan, degoutant gewoon.
                    Denk dat hij morgen nog getransfereerd wordt.
                    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                    Comment


                    • #11
                      Re: Witsel krapuul!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                      Ik denk dat je je vergist.

                      Standard: Defour, Witsel, ..
                      Anderlecht: Wasyl, Van Damme, ..
                      Brugge: Blondel, Sonck ..


                      Zonet nog even de beelden herbekeken, bah... je ziet Witsel hem gewoon schrap zetten om er vol op in te gaan, degoutant gewoon.
                      Denk dat hij morgen nog getransfereerd wordt.
                      Getransfereerd??? Wie moet er dat nog hebben? Sinds zijn gouden schoen heeft hij niks meer gepresteerd ... En die beelden gaan Europa rond. Als je ziet dat hij zich gewoon schrap zet om door te trappen op dat been ...... Maar ja, er stond nog een rekening open volgens zijn medemaats



                      Schorsen voor de duur van de revalidatie, dan hebben ze tijd genoeg om na te denken.
                      My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

                      Comment


                      • #12
                        Re: Witsel krapuul!

                        Wasil is zéker de fairste voetballer niet, iemand die met teveel overgave speelt, en al meer dan eens een elleboogske teveel heeft laten hangen. Maar er is een groot verschil met zo'n aanslag... Witsel moet zwaar gestraft worden, zoiets is ontoelaatbaar.
                        Vriendelijke groeten, Sven
                        Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Witsel krapuul!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Bottie Bekijk bericht
                          Schorsen voor de duur van de revalidatie, dan hebben ze tijd genoeg om na te denken.
                          De enige correcte straf, plus schadevergoeding.

                          Mvg.
                          Robert
                          Mvg.
                          Robert
                          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                          Comment


                          • #14
                            Re: Witsel krapuul!

                            Ja ik zit hier net naar de VRT aan het kijken ... man man dat is niet normaal meer ... wat heeft dit nog met voetbal te maken !
                            Open beenbreuk zegt F Raes hier net ...
                            Wat een aanfluiting van het voetbal! bah!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Witsel krapuul!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Bottie Bekijk bericht
                              Getransfereerd??? Wie moet er dat nog hebben? Sinds zijn gouden schoen heeft hij niks meer gepresteerd ... En die beelden gaan Europa rond. Als je ziet dat hij zich gewoon schrap zet om door te trappen op dat been ...... Maar ja, er stond nog een rekening open volgens zijn medemaats

                              Schorsen voor de duur van de revalidatie, dan hebben ze tijd genoeg om na te denken.
                              Vraag eens aan Debilde

                              Dat ze Witsel maar levenslang schorsen.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment

                              Working...
                              X