Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rijdt iemand naar Topfoto Düren?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rijdt iemand naar Topfoto Düren?

    Vandaag, sneller dan verwacht, mijn spiksplinternieuwe Canon 10D met een paar lenzen en een doos kleine rommel gaan afhalen bij Topfoto in Düren.
    Joehoe

    Maar: o ramp! Ik heb er de verkeerde zonnekap voor de 28/135mm besteld en ik merk dat natuurlijk pas thuis Mijn fout!

    Een mail naar Ingo Albert gestuurd, en voor hem helemaal geen probleem, ik kan de zonnekap zó inruilen voor de juiste

    Deze kan waarschijnlijk tegen eind volgende week binnenkomen.
    Maar om naar Duitsland te rijden alléén voor een zonnekap van €29 om te wisselen lijkt me wat gek.
    Is er iemand die eind volgende week naar Düren rijdt en deze zonnekap voor mij wil omruilen?
    Alvast bedankt!

    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

  • #2
    Mooie prijs 1.484,00 € daar in Düren.
    Hombre; Weet jij of ze er meer hadden of moeten ze besteld worden.
    Hoe bevalt jou 28/135 ?
    ik hoor nog wel op dit forum.



    Originally posted by Hombre
    Vandaag, sneller dan verwacht, mijn spiksplinternieuwe Canon 10D met een paar lenzen en een doos kleine rommel gaan afhalen bij Topfoto in Düren.
    Joehoe

    Maar: o ramp! Ik heb er de verkeerde zonnekap voor de 28/135mm besteld en ik merk dat natuurlijk pas thuis Mijn fout!

    Een mail naar Ingo Albert gestuurd, en voor hem helemaal geen probleem, ik kan de zonnekap zó inruilen voor de juiste

    Deze kan waarschijnlijk tegen eind volgende week binnenkomen.
    Maar om naar Duitsland te rijden alléén voor een zonnekap van €29 om te wisselen lijkt me wat gek.
    Is er iemand die eind volgende week naar Düren rijdt en deze zonnekap voor mij wil omruilen?
    Alvast bedankt!


    Comment


    • #3
      Ik heb nog een tripke naar duren in gedachten, maar weet nog niet wanneer dit zal zijn. Als mijn beide toestellen binnenzijn vertrek ik zo rap mogelijk
      http://www.vannecke.be
      Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
      Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

      Comment


      • #4
        Der lagen er nog een paar klaar, maar reeds besteld door iemand.

        Normaal gezien heb je bij bestelling op twee of drie dagen de camera klaar liggen in de winkel.

        Wat de lens betreft, tja, ik heb deze nog maar enkele uren. Snel-snel enkele testshots gemaakt en het ziet er zeer goed uit. De lens voelt in ieder geval degelijk aan.
        Op deze site kan je foto's vinden die met de 28/135 gemaakt zijn.
        En op PhotoSig kan je zelfs per lens de foto's opzoeken.

        Hombre

        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

        Comment


        • #5
          BTW, proficiat met je aankoop Hombre. Ik ken er nog met die combinatie van lenzen.
          http://www.vannecke.be
          Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
          Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

          Comment


          • #6
            Originally posted by Wunjo
            BTW, proficiat met je aankoop Hombre. Ik ken er nog met die combinatie van lenzen.
            Thanks Die Sigma 180mm macro van jou, daar wil ik ook wel eens wat van zien weldra.

            Hombre

            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

            Comment


            • #7
              Originally posted by Hombre
              Originally posted by Wunjo
              BTW, proficiat met je aankoop Hombre. Ik ken er nog met die combinatie van lenzen.
              Thanks Die Sigma 180mm macro van jou, daar wil ik ook wel eens wat van zien weldra.


              Ik ook, ik ook...

              Hij ligt al te wachten op mij, nu nog enkel mijn 10D
              http://www.vannecke.be
              Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
              Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

              Comment


              • #8
                ik zit vol ongeduld te wachten op een lens 70-200 die maar niet wil binnenkomen. Kan volgens albert iedere dag zijn maar vrees er een beetje voor. Was eerst 2 à 3 weken maar is reeds meerals 5 weken ondertussen. Maar mocht het in de komende week ofzo zijn wil ik die wel voor je omruilen. Waar woon je ergens? Ik ben van westvlaanderen maar wellicht kom ik bij je in de buurt?

                groetjes ron en antje

                Comment


                • #9
                  Originally posted by huyaa
                  ik zit vol ongeduld te wachten op een lens 70-200 die maar niet wil binnenkomen. Kan volgens albert iedere dag zijn maar vrees er een beetje voor. Was eerst 2 à 3 weken maar is reeds meerals 5 weken ondertussen. Maar mocht het in de komende week ofzo zijn wil ik die wel voor je omruilen. Waar woon je ergens? Ik ben van westvlaanderen maar wellicht kom ik bij je in de buurt?

                  groetjes ron en antje
                  Jammer dat je zo lang moet wachten , waarschijnlijk zal die lens in Duitsland niet meer in voorraad zijn.

                  Bedankt voor het aanbod, als de zonnekap snel in Düren is, kan die volgende week misschien al met een "vrijwilliger" uit de buurt mee.
                  Lukt dit niet, dan mail ik je nog wel eens. In ieder geval kom je toch in de buurt. Ik woon in Herselt, dat ligt zowat midden tussen de E313 en de E314 (A2) in, tussen Aarschot en Herentals.
                  Thanks, Ron en Antje
                  Hombre

                  Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                  Comment


                  • #10
                    @Hombre,Ik rij waarschijnlijk woensdag maar da's nog niet zeker.Moest het zijn dat je zonnekap tegen dan binnen is laat dan maar iets weten.Ik ben van Ramsel

                    Groeten,
                    Vitarake


                    Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

                    Comment


                    • #11
                      Bedankt voor het aanbod, Vitarake!
                      Ik hou je op de hoogte.

                      Hombre

                      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by vitarake
                        @Hombre,Ik rij waarschijnlijk woensdag maar da's nog niet zeker.Moest het zijn dat je zonnekap tegen dan binnen is laat dan maar iets weten.Ik ben van Ramsel

                        Groeten,
                        gaat dat morgen nog door vitarakae
                        Groeten
                        Eddy
                        ps: je mailadres in je profiel werkt blijkbaar niet?

                        Comment

                        Working...
                        X