Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe los ik dit op? Te lange programma lijst . .

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoe los ik dit op? Te lange programma lijst . .

    Wanneer je bij windows vista naar de startknop gaat en daarna op "programma"s klikt, krijg je een lijst te zien van alle programma's op je pc die je van daaruit kan opstarten, ondertussen is die lijst bij mij wel erg lang geworden, het rare is dat op mijn ene laptop die lijst automatisch in verschillende lijsten naast mekaar op mijn scherm verschijnt, maar op de andere blijft het één ellenlange lijst waardoor ik echt lang moet scrollen om een programma op te starten dat begint met een letter naar het einde van het alfabet toe.

    Mijn vraag is dus, hoe krijg ik voor mekaar om verschillende lijsten naast elkaar te zien zoals op die ene laptop?
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: Hoe los ik dit op? Te lange programma lijst . .

    effe gezocht, en gevonden! Ik meen me te herinneren dat je de "classic view" gebruikt Francis, en niet het Vista start menu?
    Wel als je naar de eigenschappen van je start menu gaat (rechtsklik op taakbalk --> properties), vervolgens het tabje "Start menu" en daar op de knop "Customize" klikt, dan krijg je een lijstje met vinkjes voor allerlei opties. Daar moet je "Scroll programs" (of de NL variant) uitzetten. En dat doet het hem

    het is inderdaad handiger als het start menu zijdelings wordt opengeklapt...

    grtz
    [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

    Comment


    • #3
      Re: Hoe los ik dit op? Te lange programma lijst . .

      Oorspronkelijk geplaatst door cee37 Bekijk bericht
      effe gezocht, en gevonden! Ik meen me te herinneren dat je de "classic view" gebruikt Francis, en niet het Vista start menu?
      Wel als je naar de eigenschappen van je start menu gaat (rechtsklik op taakbalk --> properties), vervolgens het tabje "Start menu" en daar op de knop "Customize" klikt, dan krijg je een lijstje met vinkjes voor allerlei opties. Daar moet je "Scroll programs" (of de NL variant) uitzetten. En dat doet het hem

      het is inderdaad handiger als het start menu zijdelings wordt opengeklapt...

      grtz
      Gezocht maar niks gevonden in....Windows 7.
      (was dit ook aan 't volgen cee )
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Hoe los ik dit op? Te lange programma lijst . .

        Ge kunt natuurlijk ook alles in groepen indelen, dus bijvoorbeeld een map "Fotobewerking" aanmaken en daar alles inzetten dat ermee te maken heeft ...
        Zo kunt ge de lengte ook beperken bij het doorlopen van uw startmenu.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Hoe los ik dit op? Te lange programma lijst . .

          De uitleg van Carlo ( Cee37 ) deed het dus, bedankt Carlo

          Onderussen heb ik trouwens ook mijn nieuwe 13" notebook besteld : http://www.laptopshop.be/product/681...mn-azerty.html

          @ Verseg, da's natuurlijk ook een oplossing waar ik nog niet direct aan had gedacht . . . moet ik zeker eens uitproberen
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: Hoe los ik dit op? Te lange programma lijst . .

            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht

            Onderussen heb ik trouwens ook mijn nieuwe 13" notebook besteld : http://www.laptopshop.be/product/681...mn-azerty.html
            mooi ding hoor en lekker lang zonder stroompunt (5uur).
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment

            Working...
            X